"Kännissä Tai Läpällä" lyrics
"Kännissä Tai Läpällä"
Sä voit tehä mitä haluut beibi
Mut mun frendit no go
Mut menit ja sen teit tietenkin
Eiks sult löydy omatuntoo?
Se jäbä tajus et se teki väärin (eih)
Se ei näytä mulle ees naamaa
Säkin voisit ottaa neuvosta vaarin hei
Ja jatkaa sun matkaa
(Kuinka voit väittää olevasi yksin
Sanoa aurinko muka sinulle paista
Annahan kun tartun käteesi ja johdatan sinut)
Sun on parempi pysyä poissa mun elämäst
Ota askel taaksepäin
Ja pidä kädet esillä
Kato tarkkaan mis mä kuljen
Ja pysy etäällä
En haluu nähä sua enää ees
Kännissä tai läpällä
(Kännissä tai läpällä)
Sä keksit paskaa
Koitat pilaa mun maineen hei
Tajuutsä se ei oo ok
Mut onneks kaikki tuntee sut ja sun valheet
Pälä pälä vittu joo joo
Mä en oo rikki siks et sä et oo enää mun
Mut ku purkka kengänpohjaan tarraudut
Hei miks sä oot vielä siellä?
Nautiksä ku kävelen sun päällä?
Ja kaiken jälkeen tuut
Mun luo taas itkemään
Et sulla ei oo ketään
(Kuinka voit väittää olevasi yksin
Aanoa aurinko muka sinulle paista
Annahan kun tartun käteesi ja johdatan sinut)
Sun on parempi pysyä poissa mun elämäst
Ota askel taaksepäin
Ja pidä kädet esillä
Kato tarkkaan mis mä kuljen
Ja pysy etäällä
En haluu nähä sua enää ees
Kännissä tai läpällä
Ja kaiken jälkeen tuut
Mun luo taas itkemään
Et sulla ei oo ketään
Ja kaiken jälkeen tuut
Mun luo taas itkemään
Et sulla ei oo ketään
(Ja kaiken jälkeen tuut
Mun luo taas itkemään
Et sulla ei oo ketään)
Writer(s): Jussi Olavi Tiainen, Teemu Juhani Javanainen
- AZLyrics
- C
- costee Lyrics
album:
"Ehkä Joskus Tää Viel Naurattaa" (2019)
You May Also Like
Isac Elliot - "Kylmä" Miks et ikin jää
Eikö musta nää, et on kylmä kun meet
Ilman sua on hämärää, sun kaa valo välähtää
On niin kylmä kun meet (Kylmä kun meet)
Elämä välil vähän nihkeet
Ja joutuu ylämäkee polkemaan...
KUUMAA - "Sä Pilasit Laulut" Mä vihaan biisejä, jotka menee duurissa
Mä vihaan biisejä, jotka menee mollissa
Inhoon niitä, jotka rupee soittaa kitaraa puistossa
Mä vihaan biisejä, jotka menee mollissa
Ne laulut tuo sut aina...
Nelli Matula - "Lelu" Puhutaan mut vartaloilla vaan
Toi miltä saat nää huiput tuntumaan
Sai mut unohtaa mun käytöstavat taas
Haluun sut kokonaan mut en mitään vakavaa
Aah
Soitan sulle vaan kun on tylsää
Ja se melkein...
ANI - "Odota" Jos sä tuntisit niin, ku mä tunnen nyt
Ei voitas olla eri paikoissa
Sä olisit täällä ja makaisit mun päällä
Mun liian isois bändipaidoissa
Uuuh, mä heräsin taas tuuleen ku (Yeah)
Se mun ikkunoihin...
VIIVI - "Lääke" Ei ollu reiluu se mitä teit mulle
En enää tunne sua
Sanoit ei meist tuu mitään heti kun
Et enää tarvinnut mua
Sä muutuit kylmäks
Tuntuu et nyt mä en voi enää luottaa ihmisiin
Kaikki ne unettomat...