"Paholaisen Kaa" lyrics
"Paholaisen Kaa"
Kulta, nykyään on vaikee saada unta
Kun mä suljen silmät nään tulta
Mun on pakko valvoo, en haluu kuulla niiden huutoo
Sun kaa ei ollu ikin tätä ongelmaa
Nyt herään keskel yötä ihan turhaan
Kun joku tuijottaa
Päiväl pelkään kuolemaa
Koska valvon öisin paholaisen kaa
Kaikki pääl kaatuu
Enkä nää loppuu
Demonit mua kiduttaa
Oon voimaton taistelee niit vastaan
Kaikki pääl kaatuu
Enkä nää loppuu
Joojoo, sä kysyt miks mun naamas ei oo tuntoo
Ja sanot et mun sisällä on onttoo
Mikä mua vaivaa
Ku kaipaan paholaisen seuraa
En osaa sanoo sille enää vastaan
Ku se pyytää mua sen kanssa pitää hauskaa
Mitä voi odottaa?
Päiväl pelkään kuolemaa
Koska valvon öisin paholaisen kaa
Kaikki pääl kaatuu
Enkä nää loppuu
Demonit mua kiduttaa
Oon voimaton taistelee niit vastaan
Kaikki pääl kaatuu
Enkä nää loppuu
Päiväl pelkään kuolemaa
Koska valvon öisin paholaisen kaa
Kaikki pääl kaatuu
Enkä nää loppuu
Demonit mua kiduttaa
Oon voimaton taistelee niit vastaan
Kaikki pääl kaatuu
Enkä nää loppuu
Writer(s): Teemu Juhani Javanainen, Jussi Olavi Tiainen
- AZLyrics
- C
- costee Lyrics
album:
"Kaikki Loppuu Aina" (2020)
You May Also Like
Bee - "Ympyrää" Yksin kotona
Tuijotan kattoa
Joku mus on vikana, mut en mä osaa tulkita
Mikä tällä kertaa tämän olon takana
Eiks lääkkeet vaikuta vai liikaa univelkoja
Kai vähän hukassa
Päässä kaaosta
Liikaa...
Ollie - "Yön Tuoksu" Tänään mä lähden kaupunkiin
Rikkomaan sydämii
Sun jälkeen en oo kuulunu kellekkään
Ja yön tuoksu vie mua mennessään
Mä haluun kuulla musiikin
Saada illan viimeisen hitaan
Valomerkin jälkeen hämärään...
Nelli Matula - "Kauniita Sanoja" Niin monta kertaa vannoit et sä muutut
Et mun pitää chillaa ja hengittää syvään
Sähän teet hyvää mulle
Et mä en selvii jos sä mun viereltä puutut, ah
Et mä vaadin liikaa ja siit ei tuu mitään
Mä tuun...
KUUMAA - "Kerran Sadassa Vuodessa" Ootkohan sä vielä jalkeil?
Mä haluaisin kuulla sun juttui
Kaipaan sussa melkein kaikkee
Viikko ilman sua vuodelt tuntui
On ottanu voimille
Hetken melkein mietin et
Parta vai ranteet
Joo anna anteeks...
Sanni - "Halipula" Beibi
Jo mä oon katellu sua vuosii
Ja jos ollaan ihan suorii
En ihan jaksais aina
Joo beibi
Välillä kelaan vähän tosii
Et mitä kaikkea mä voisin
Jos mä en ois sun kanssa
Yleensä toivon ettet...