"PEINA (ΠΕΙΝΑ)" στίχοι
"PEINA (ΠΕΙΝΑ)"
Πείνα, δεν ρισκάρεις τίποτα αδερφέ μου σήμερα πνίγεσαι μέσα στο κύμα
Βάζεις την κεραία στην ταράτσα να είσαι εντάξει να 'χει το iPhone σήμα
Τους 'δωσαν εννιάρι να σκοτώνουνε παιδιά να παίρνουν χίλια το μήνα
Και συ δωδεκάωρο με διάλειμμα μισάωρο
Λέω να ξεφύγω λίγο να πάρω μια ανάσα
Μήπως βγεί κάτι χαρούμενο και στρώσω σαν ψυχή
Μα μου 'ρθε έμπνευση πάλι μες την Αθήνα
Και έχω τοσο stress γαμώτο μέσα σ' ένα airbnb
Δεν θέλω να ήμουνα σίγουρα η Ακρόπολη
Και δεν φαντάζομαι πόσα σκατά να έχει δει
Μα έχει ωραία θέα από το παράθυρο σήμερα
Δεν πειράζει διακοπές στην Αττική
Συμπεριφορές
Κρίνουν αν θα 'σαι κοντά μου στα καλά
Γιατί μάλλον δεν θα 'σουν στις στραβές
Φτιάχνω τη δικιά μου ομάδα
Στην δικιά μου λίγκα και σας έχω αλλαγές
Βρώμικες στολές κάνουν παιδιά με δίχως όνειρα παγώνουν αντοχές
Ξέρω κρυψώνες σίγουρα μέσα στη πόλη
Και γνωρίζω που έχουν στήσει τις φωλιές τους οι οχιές
Κρίμα, Ε
Ο νέος Καβάφης γράφει τρέλες στις γραμμές του στα ίδια πλακάκια με έδρα τη ρουτίνα
Ο νέος κληρονόμος του μηδέν, ο νέος που είναι λάθος και είναι πρόβλημα σ' όλη την ιστορία
Ο νέος ντελιβεράς που φέρνει την αλήθεια
Αγαπούλα δεν πουλάω στίχους θέλω συναυλία
Τουλάχιστον ας μείνει κάτι
Είμαι αγκάθι σε όλη αυτή την ιστορία
Πείνα, δεν ρισκάρεις τίποτα αδερφέ μου σήμερα πνίγεσαι μέσα στο κύμα
Βάζεις την κεραία στην ταράτσα να είσαι εντάξει να 'χει το iPhone σήμα
Τους 'δωσαν εννιάρι να σκοτώνουνε παιδιά να παίρνουν χίλια το μήνα
Και συ δωδεκάωρο με διάλειμμα μισάωρο οχτακόσια και πείνα
Δεν με ξέρουν όντως όσοι με χειροκροτάνε όταν κλείνει η κουρτίνα (Κανείς)
Μάτια στο ταβάνι και σκαλώνω δύο ώρες να σκεφτώ την κομπίνα
Εύχομαι και φέτος να μην φύγει κανένας να 'χουν όλοι υγεία
Γιατί πλησιάζω στο τρελάδικο και θέλω στο μυαλό μου ησυχία
Δεν με ξέρεις, σίγουρα δεν με ξέρεις
Και ούτε θέλω αλήθεια να σου συστηθώ
Έφτιαξα studio για να γεννήσω ελπίδες
Να pushαρω τον μικρό να γράψει κάτι σοβαρό
Έφτιαξα ομάδα που ακολουθεί όπου πάω
Και όταν βγαίνω και τα φτύνω λένε κοίτα τον τρελό
Γιατί νιώθουν την δόνηση πάνω στο stage
Όταν μπαίνει το επόμενο και κάνω τον King Kong
Φέτος είπα στον Dynasty που θα το στήσουμε
Άστο μου λέει το 'χω και αυτός σέρνει το χορό
Φέτος κρατάω λίγους οι άλλοι άιντε πούλο
Γιατί όσο μεγαλώσαν μικρήναν σε σεβασμό
Είμαι το αλφάδι σε αυτό το σάπιο τόπο
Και μάλλον το έχει η μοίρα μου να ταλαιπωρηθώ
Γιατί βουλιάζω μες τα ψυχολογικά μου
Για να λένε απλά γαμάει να ανεβάσουμε φωτό
Αυτό με αγχώνει
Οι επιλογές που καταλήγουν λάθος σα παγίδες και δεν παίρνουνε ποτέ συγγνώμη
Είμαι ξερό κεφάλι αν το ποτό έκανα γιατί γεμίζα το μπουκάλι με μπιτόνι
Σου είπα σταμάτα μην πατήσεις το κορδόνι
Όλοι θέλουν να σε φάνε γιατί κάτι τους στραβώνει
Λυπάμαι κόσμε δεν αισθάνομαι
Ίδρωσα για τις μπάρες μου τώρα ζυγίζουν τόνοι
Πείνα, δεν ρισκάρεις τίποτα αδερφέ μου σήμερα πνίγεσαι μέσα στο κύμα
Βάζεις την κεραία στην ταράτσα να είσαι εντάξει να 'χει το iPhone σήμα
Τους 'δωσαν εννιάρι να σκοτώνουνε παιδιά να παίρνουν χίλια το μήνα
Και συ δωδεκάωρο με διάλειμμα μισάωρο οχτακόσια και πείνα
Δεν με ξέρουν όντως όσοι με χειροκροτάνε όταν κλείνει η κουρτίνα (Κανείς)
Μάτια στο ταβάνι και σκαλώνω δύο ώρες να σκεφτώ την κομπίνα
Εύχομαι και φέτος να μην φύγει κανένας να 'χουν όλοι υγεία
Γιατί πλησιάζω στο τρελάδικο και θέλω στο μυαλό μου ησυχία
- AZLyrics
- D
- Dani Gambino Lyrics
album:
"KLIRONOMOI TOU TIPOTA" (2025)
You May Also Like
Mente Fuerte & HGEMONA$ - "Badman" Και όλο μου λέει πως με θέλει
Όμως δεν με γνωρίζει καν
Όλο μου λέει πως με θέλει
Χώρις να με ξερει μα ξέρω πως είναι fan
Όλο μου λέει πως με θέλει
Όμως δεν με γνωρίζει πια
Όλο μου λέει πως με θέλει...
VLOSPA - "Mektoub" Ανοίχτηκα πολύ αλλά δεν το έχω μετανιώσει
Σε κάθε προβολή έχει και μία μικρή μου δόση
Και για άνθρωπο κλειστό θεέ μου πόσα έχω δώσει
Ρώτα στη γειτονιά μου όσους με ξέρουν από τόσο
Είμαι ο Vlospa ή ο...
RACK - "OMERTA" To infinity and Beyond! Θα σε κάνω σάκο του μποξ, μα τον Θεό κινδυνεύεις, έχεις κακό κάρμα
Τα πόδια στο μπετό, όταν θα σε βρω, πούστη δεν σε σώζει ούτε θαύμα
Μη κοιτάς, μην ακούς, μη μιλάς
Αν θες να...
TOQUEL - "3:15" Τρεις και τέταρτο
Στέλνεις μήνυμα να μάθεις αν σε σκέφτομαι, όχι δεν θα πω
Είμαι και γαμώ
Λέει Alo habibi, you look like Benzema
I like cocaina, well my boys cartela
Μετά το business, 1-1-1-1
Toquel...
Anser & Eversor - "Zygaria (Ζυγαριά)" Ολα αυτα που κατάφερα τ άξιζα πες μου ή μήπως γίναν από τύχη (πες μου)
Ονειρευόσουν να λάμψει αυτο το στυλό ή προσευχόσουν κρυφα ν αποτύχει;
Ολα εκεινα που πέτυχα πες μου αδερφέ μου τα σεβεσαι ή τα...