"Esiyor" şarkı sözleri
"Esiyor"
"Yokluğunda çok acı çektim" demeyi isterdim
Bi' iyi geldi ki ayrılık, bitti bütün derdim
Alışmadık kalpte aşk durmaz, durmadı zaten
Kimsenin yanı boş kalmaz, kalmadı zaten
Yeni bi' aşka yelken açtım
Çok mutluyum, iki kere iki dört
Esiyo' şimdi tabii senin oralar
Aman üşütürsün, sırtını ört
Yeni bi' aşka yelken açtım
Çok mutluyum, iki kere iki dört
Esiyo' şimdi tabii senin oralar
Aman üşütürsün, sırtını ört
"Yokluğunda çok acı çektim" demeyi isterdim
Bi' iyi geldi ki ayrılık, bitti bütün derdim
Alışmadık kalpte aşk durmaz, durmadı zaten
Kimsenin yanı boş kalmaz, kalmadı zaten
Yeni bi' aşka yelken açtım
Çok mutluyum, iki kere iki dört
Esiyo' şimdi tabii senin oralar
Aman üşütürsün, sırtını ört
Yeni bi' aşka yelken açtım
Çok mutluyum, iki kere iki dört
Esiyo' şimdi tabii senin oralar
Aman üşütürsün, sırtını ört
Yeni bi' aşka yelken açtım
Çok mutluyum, iki kere iki dört
Esiyo' şimdi tabii senin oralar
Aman üşütürsün, sırtını ört
Writer(s): Ayla Celik, Sebnem Sungur, Gokhan Tepe, Serdar Aslan
- AZLyrics
- D
- Demet Akalın Lyrics
You May Also Like
Buray - "Aşk Bitsin" Acı yeter, her bakışta bir elveda
Yoruldu aşk, göstermelik alkışlardan
Daha beter olmadan çık bu yoldan
Beni yak, bırak iplerimi
Kim uyanır, kim inanır bu rüyaya
Bir sen sevsen, bir ben sevsem...
İrem Derici - "Meftun" Kulağıma gelmeyecek mi sandın o gizli yanlışın?
Yarısını vermediğin bu aşktan var mı fazlası?
Bi' çocuk olup sözüne inandım, ben de yanmışım
Uzun olacak yine sandığımdan yorgun sancısı
Hani sen gece...
Sıla - "karanfil" Oysa kendimden emindim
Ona bir anda suç oldum
Heder etti keyfekeder
Beni kafesledi, kuş oldum
Hiç olmazsa yılda bi' gün
An beni, al bi' karanfil tak
Benden olsun, bi' sigara yak
Bana kor olsun
Hiç...
Hadise - "Sıfır Tolerans" Her şey burada bitti
Toparlan gidiyorsun
Zamana bırakmadım
Tehlike arz ediyorsun
Suçüstü tövbeler
Kalbe ağır darbeler
İlahi sevgilim
Sen kimi kandırıyorsun
Yalnızlık bu ilişki
Bu ne yaman çelişki...
Nil Karaibrahimgil - "Burası İstanbul" Yalansız kul mu var?
Girdiğin yol mu dar?
İçin neden üşür?
Çıktığın dağ mı kar?
Dönüp mü gitmeli?
Tövbe mi etmeli?
"Bu Sazan Sarmalı"
Deyip mi geçmeli?
Buranın adı İstanbul
Bi' gözü hep açık uyur...