"Bon Gepakt" songtekst
Donnie & Rene Froger Lyrics
"Bon Gepakt"
Luister dan, gap
Ik ga jou wat zeggen
En ik gebruik m'n eigen woorden
Dat hoef ik jou niet uit te leggen
Was een mooie vrijdagmiddag
En ik reed door de stad
Komt die motoragent naast mij
En ik denk, "Fuck"
Hij zegt, "Froger luister goed
Het licht was allang rood
En je reed ook veel te hard
En het was mijn vrouw naar wie je floot"
Ik zeg, "Luister agent
Het is een veel te mooie dag
Dus schrijf die boete maar en steek hem waar ik het niet zeggen mag"
René gap, zing het voor ze
Ik heb die bon gepakt
Maar ook een ton gepakt
'K Heb de mooiste op dit feestje op d'r mond gepakt
Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat
Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt
'K Heb die bon gepakt
Terrasje zon gepakt
Voor het ging heb ik een jonko op 't balkon geklapt
Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat
Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt
Hey Donnie ouwe, zeg eens wat!
Als ik morgen de pijp aan Maarten geef
Kan ik zeggen dat ik heb geleefd
Het is altijd een feest waar ik ben geweest
Ik ben continue op een paperchase
René plankt die Merrie door de week
Je wilt niet weten wat 'ie in het weekend racet
Smoke ontspannen een blazer
Vlieg naar de regenboog met Marianne Weber
Rij te hard, wel eens een bon gepakt
Zes maanden op vakantie, kom terug bruingebakt
Duik in het zwembad en ik schenk wat
René, proost op het leven gap
Ik heb die bon gepakt
Maar ook een ton gepakt
'K Heb de mooiste op dit feestje op d'r mond gepakt
Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat
Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt
'K Heb die bon gepakt
Terrasje zon gepakt
Voor het ging heb ik een jonko op 't balkon geklapt
Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat
Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt
Ik heb die bon gepakt
Maar ook een ton gepakt
'K Heb de mooiste op dit feestje op d'r mond gepakt
Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat
Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt
'K Heb die bon gepakt
Terrasje zon gepakt
Voor het ging heb ik een jonko op 't balkon geklapt
Als ik morgen ga heb ik geen spijt van dat
Ik heb alle mooie dingen die ik kon gepakt
Ey, René kom mee, 't is tijd voor een vers kopje thee
- AZLyrics
- D
- Donnie Lyrics
album:
"De Kibbelingsound" (2023)
You May Also Like
Suzan & Freek - "Dromen In Kleur" Ik kijk om me heen en zie dezelfde straat
Maar het voelt of er nu ineens
Een nieuw licht op staat
Heel m'n leven lang ging ik er aan voorbij
Maar wat ik al die tijd niet zag
Maak jij nu los in mij...
Snelle - "In M'n Bloed" Steeds vaker valt 't mij op
Dat ik als kind best veel gevoel heb opgekropt
En dat dezelfde problemen
Die ik niet heb van een vreemde
Nog elke dag spelen, ze zijn beslist niet opgelost
Het kon bij...
Antoon - "Hyperventilatie" A-A-A-Antoon
Snak naar adem als ik haar zie
Hyperventilatie
Die chick wil een relatie
Maar daarvoor heb ik tijd niet
Leef in een illusie
Een andere dimensie
Is het maar een conversatie?
Of is er een...
Cristian D - "Amsterdam" Jack $hirak
Een ding wat ik wil van jou
Is dat je bent waar ik ben en je wordt m'n vrouw
Als ik effe naar je kijk, wordt 't zo benauwd
Dus ey, mevrouw, wat doe je nou?
'T Is de dag dat ik je zag in...