"Gråter Tillsammans Över Varandra" text
"Gråter Tillsammans Över Varandra"
Nu när vi är över minns jag bara allt det bra
Du håller mina händer och ingen av oss släpper taget
Jag säger att jag tänker att jag förtjänar bättre
Och du känner likadant
Vi borde vara vänner, det är för sent att gå tillbaks
Vi hoppade ut
För vi hoppades på något annat
När vi landa för långt från varandra
Så nu sitter vi här och vi gråter tillsammans över varandra nu
För vi hoppades hitta tillbaka
Men vi hade nog redan förlorat
Så nu sitter vi här och vi gråter tillsammans över varandra
Vill att du se det mina ögon ser i dig
Och jag vet att du försökte ditt bästa när du va med mig
Om du bara fick växa, jag bara fick andas
Så skulle allting ordna sig
Men ingenting jag säger kommer kunna laga dig
Vi hoppade ut
För vi hoppades på något annat
När vi landa för långt från varandra
Så nu sitter vi här och vi gråter tillsammans över varandra nu
För vi hoppades hitta tillbaka
Men vi hade nog redan förlorat
Så nu sitter vi här och vi gråter tillsammans över varandra
Mitt hjärta går sönder
När jag inser att det här faktiskt händer
Att vi aldrig mer ska somna ihop
Tänker på din familj
Allt vi gått igenom
Trodde vi var för alltid
Har varit din i sju år
Men vi måste ta slut
Och vi kommer bli lyckliga med andra
Men det skulle ju vart med varandra
Så vi fortsätter gråta tillsammans
Writer(s): Robin Stjernberg, Johan Gustav Lindbrandt, Fanny Catharina Hultman, Louise Irene Viktoria Lennartsson
- AZLyrics
- E
- estraden Lyrics
album:
"20-nånting" (2023)
🌈
You May Also Like
Hov1 & Elias Hurtig - "30 Personer" 30 personer dansar i köket
Ute på balkongen står det tio till
Dansar hela natten fast vi inte bör
Shawty want a thug, bottles in the club
Oavsett vem jag kan va
Kommer jag nog aldrig kunna bli den...
Benjamin Ingrosso - "Allt Det Vackra" Har du glömt bort allt det vackra?
Det var innan alla bråk
Vi var unga, allt var enkelt
Och vi tala samma språk
Det var sommar hela året
Och vi dansade och log
Men det blev mörkare mot våren
Och...
Victor Leksell - "Eld & Lågor" Jag har aldrig varit den som gråter
Jag skrattar bort det som gör ont
Men när du går så kommer känslor åter
Din silhuett i horisont
Jag skulle ge allt för att vara hos dig
Mina tårar bara brinner i...
Veronica Maggio - "Solen Har Gått Ner" Jag trodde det var glömt och förlåtet
Tusen år sen, sen vi gjorde slut och du gråter
Är vi nu på samma sida i bråken?
Känns som att vi är galaxer ifrån men
Jag undrar om det är som det låter
Flera...
Petter - "Hundratusen" Minns våra skuggor där på trottoaren
De sitter kvar, medan jag går ensam längs den grå fasaden
Det känns som hundratusen år sen
Vi gled isär som två isflak på våren
O alla sår som inte läkt genom...