"Viikonloppufaijoi" lyrics

"Viikonloppufaijoi"

Miten yhtäkkii tähä päädyttii? Motaril eri liittymäst käännyttii
Iskän uudes kaksios, syödään lattial pizzaa laatikost
Patjal vierekkäin, uni ei tuu, käännyn siskoo päin
Pieni mieli kysymyksii täyn, synkkä on korpi, ku yksin käy
Mitä kaikkee huominen tuo? sunnuntain takas mamman luo
Reput seläs parkkipaikal, mun tunteman maailman laidal
Eikä mikään oo ennallaan, enää ei entinen kelpaakkaa
Ruokakaupan hyllyjen takaa nään äidin itkevän salaa

Hei sisko, mitä menneist, rikkinäisist perheist?
Se teki meist vaa kovempii
Ne oli niitä aikoi, viikonloppufaijoi
Se jätti jäljet molempiin
Hei sisko, mitä menneist, rikkinäisist perheist?
Se teki meist vaa kovempii
Ne oli niitä aikoi, viikonloppufaijoi
Se jätti jäljet molempiin

Välil mietin millast ois ollul, jos ei porukat oiskaa eronnu
Oisinko ollu, ku koulufrendit?
Maanantain viulu, torstain tennist
Tääl ollaa, sä oot siin taas
Takarivis mua ylpeen tsiigaat
Kato faija, hyvin meni, mun terapeuttiki onnitteli
Yeah, nyt oon aikuinen vihdoinki, tajuun, et sä yritit sillonki
Ku olin teini kuulokkeet korvil, huppu silmil, keskisormi
Sä koitit mua tervehtii ja mä käskin sun painuu vaa helvettii
Sanoit, "Ei sun tarvi enää käydä tääl"
Ja me ei aikoihin nähtykkää

Hei sisko, mitä menneist, rikkinäisist perheist?
Se teki meist vaa kovempii
Ne oli niitä aikoi, viikonloppufaijoi
Se jätti jäljet molempiin
Hei iskä, mitä menneist, rikkinäisist perheist?
Se teki meist vaa kovempii
Ne oli niitä aikoi, viikonloppufaijoi
Se jätti jäljet molempiin


Writer(s): Kyoesti Anton Salokorpi, Olli-pekka Vuorinen, Emmalotta Amanda Kanth
You May Also Like
ibe - "molemmat" Yeah Ennen piti valita, nyt otan molemmat Adidakset vaiko Niket? Molemmat Brunetet vaiko blondit? Molemmat Ei tarvii miettii liikoja, mä otan molemmat Oon saanu kaikenlaista uutta Vielki vaivaa...
Pyhimys - "Jättiläinen" Mä oon vaan tää tunnetilojen tuuliviiri Itsetuhosesti pyörin, en saa mistään kiinni Kompastelen murusiin, pieniin ongelmiini Mitätön, mitaton rikkinäinen riimi En mä pyytäny et syntyisin tänne Tyynyn...
Ege Zulu & BEHM - "Tunnista Tuntiin" Mietitsä mua? Mist mä voisin sen tietää? Oon miettiny sua, en mä voi sitä kieltää Odotan sult viestii, oon valvonu aamuun asti Tätä alkavaa liekkii täytyy ruokkii varovasti Mä pelkään lovee, rakkaus...
Turisti - "Uudestaan" Sä mietit haluuks viel jatkaa, oot liikaa kärsiny Tätä haluttiin, yhes asumist Mut sua ärsyttää mun tavat vielki Tapulist Oot mun bravuuri, aina mun kalus kii Liikaa roundei tatamil, mun tyttö...
Cledos & Jambo - "kilsoi" Let's go En mä mieti liikoi Swervaan niinku motaril ois miinoi Mä meen pää edel mietin vaa näit Kilsoi, kilsoi, kilsoi, kilsoi, kilsoi Kilsoi, kilsoi, kilsoi, kilsoi, kilsoi, kilsoi En paa kii mun...