"Liever Met Jou" songtekst
"Liever Met Jou"
Jij staart net zo lang naar een onweerswolk tot het opklaart
En ik laat de bui liever hangen
'K Weet dat ik weinig praat
Maar ik probeer het zonder geluid
En wat voel jij?
Kan je me niet lezen of heb je me al uit?
Het gaat al lang niet slecht
Ik ben hier net
Maar ik wil nog lang niet weg
Dus ik hoop maar dat ik net genoeg zeg
En waarom voel ik zo koud?
Dat is wat iedereen vindt
En misschien word ik beter eenzaam oud
Maar lief, ik ben veel liever met jou
Als ik alleen, ben ik liever met jou
Jij lacht
We kijken uit over Amsterdam, het is half acht
En als ik het voor het zeggen had, dan werd het nooit nacht
Ik wil wel schreeuwen, maar m'n stem is te zacht
Ligt datgene dat ik ben meestal binnen of buiten mijn macht?
Het gaat al lang niet slecht
Ik ben hier net
Maar ik wil nog lang niet weg
Dus ik hoop maar dat ik net genoeg zeg
En waarom voel ik zo koud?
Dat is wat iedereen vindt
En misschien word ik beter eenzaam oud
Maar lief, ik ben veel liever met jou
Met jou, met jou, met jou
Als ik alleen ben ik liever met jou
Met jou, met jou, met jou
Lief, ik ben veel liever met jou
Met jou, met jou, met jou
Als ik alleen ben ik liever met jou
Met jou, met jou, met jou
Lief, ik ben veel liever met jou
Writer(s): Froukje F G Veenstra
- AZLyrics
- F
- Froukje Lyrics
You May Also Like
Joost - "Papa En Mama" Papa, pa-papa, pa-papa, m'n mama en m'n
Papa, pa-papa, pa-papa, mis m'n mama en m'n
Papa, pa-papa, pa-papa, m'n mama en m'n
Papa, pa-papa, pa-papa, mis m'n mama en m'n
Papa, pa-papa, pa-papa, m'n...
Kraantje Pappie - "De Manier" Hoe jij danst is kunst
Iedereen die kijkt die ziet weer wat anders
Niemand weet precies wat je doet
Want de ene man gluurt en de ander die sjanst
Maar niemand die komt echt in je buurt
Want je aura...
BLØF - "Harder Dan Ik Hebben Kan" Je buien maken vlekken
Op m'n hagelwit humeur
'k Heb m'n handen op je heupen
Maar m'n hoofd is bij de deur
Ze zeggen dat het went
Ik heb het geprobeerd
Maar hoe ik 't ook wend of keer
M'n huis...
Bente & MEAU - "Als Geen Ander" Keek ons samen als twee meisjes
Zo verslagen van de tijd
Soms leek het donker door iets kleins
En de gevaren zo dichtbij
Maar kijk nu eens waar we staan
Hoe ver we zijn gekomen
We leven onze dromen...