"Fetos Ta Xristougenna (Φέτος Τα Χριστούγεννα)" στίχοι
"Fetos Ta Xristougenna (Φέτος Τα Χριστούγεννα)"
Όλη όλη τη χρονιά φέτος ήμουν κακό παιδί
Ξενυχτούσα κάθε βράδυ ήμουν έξω ως το πρωί
Όλη τη χρονιά φέτος ήμουν κακό παιδί
Και στους φίλους μου ήμουν η πιο κακή επιρροή
Μόλις μπήκε ο Δεκέμβρης και εγώ μπήκα στο πνεύμα
Μόλις μπήκε ο Δεκέμβρης και εγώ μπήκα στο πνεύμα
Βγήκα για να γιορτάσω άρα θα το πάω στο τέρμα
Βγήκα για να γιορτάσω άρα θα το πάω στο τέρμα
Φέτος θα πάρω δώρο
Στην πάρτη μου και μόνο
Και κάνω ό,τι γουστάρω δεν τηρώ κανέναν όρο
Φέτος θα πάρω δώρο
Στην πάρτη μου και μόνο
Όχι για τα κάλαντα μα είμαι έξω στον δρόμο
Γυρνάω τα μαγαζιά και τα παίρνω όλα σβάρνα
Σαμπάνια στη σαμπάνια τα κάναμε όλα πουτά
Παλιά δεν είχα φράγκα τώρα είναι σαν θαύμα
Δεν ήμουν καλό παιδί όμως στον Άγιο έγραψα γράμμα
Κι είπα:
Άγιε Βασίλη θέλω μόνο μια χάρη
Άγιε Βασίλη θέλω μόνο μια χάρη
Να μ' έχεις καλά του χρόνου για να τα κάνω και πάλι
Ho-ho-ho
Όλη όλη τη χρονιά φέτος ήμουν κακό παιδί
Ξενυχτούσα κάθε βράδυ ήμουν έξω ως το πρωί
Όλη τη χρονιά φέτος ήμουν κακό παιδί
Και στους φίλους μου ήμουν η πιο κακή επιρροή
Μόλις μπήκε ο Δεκέμβρης και εγώ μπήκα στο πνεύμα
Μόλις μπήκε ο Δεκέμβρης και εγώ μπήκα στο πνεύμα
Βγήκα για να γιορτάσω άρα θα το πάω στο τέρμα
Βγήκα για να γιορτάσω άρα θα το πάω στο τέρμα
Φέτος θα πάρω δώρο
Στην πάρτη μου και μόνο
Και κάνω ό,τι γουστάρω δεν τηρώ κανέναν όρο
Φέτος θα πάρω δώρο
Στην πάρτη μου και μόνο
Όχι για τα κάλαντα μα είμαι έξω στον δρόμο
Γυρνάω τα μαγαζιά και τα παίρνω όλα σβάρνα
Σαμπάνια στη σαμπάνια τα κάναμε όλα πουτά
Παλιά δεν είχα φράγκα τώρα είναι σαν θαύμα
Δεν ήμουν καλό παιδί όμως στον Άγιο έγραψα γράμμα
Κι είπα:
Άγιε Βασίλη θέλω μόνο μια χάρη
Άγιε Βασίλη θέλω μόνο μια χάρη
Να μ' έχεις καλά του χρόνου για να τα κάνω και πάλι
Ho-ho-ho
- AZLyrics
- F
- FY Lyrics
You May Also Like
TOQUEL - "777" Yeah, yeah
Yeah, yeah
Yeah, yeah
Ήμουνα μικρός και ρωτάγανε
Έλεγα Αλβανός, δεν τους άρεσε
Ήμουνα φτωχός, δεν τους άρεσε
Κι έψαχνα να βρω πού σκατά έχω κάνει λάθος
Τα παιδιά τους 'γίναν fans, δεν...
Mad Clip - "Presidente" Όταν σκάω μες το hood με λένε πρόεδρο
Μ'όλα μου τα είδωλα έγινα ολόιδιος
Από τους δρόμους μες τα club έγινα εμπορικός
Μην το παίζεις τόσο ζόρι κάτσε φρόνιμος
Έχω έρθει για να μείνω είμαι μόνιμος...
Light - "CONCERTO" Ήπιες δυο τζουριές κι έφυγες έργο
Super skunk, τα φυτά κουρεύω
Μες στη γειτονιά τα δίνει ο fratello
Πεντάρι φιμέ και δαγκάνες Brembo
Με τα supercars σκάμε μες στο ghetto
Άμα θέλεις beef δεν έχει...