"De Fovame (Δε Φοβάμαι)" στίχοι

Bloody Hawk & Marina Satti Lyrics

"De Fovame (Δε Φοβάμαι)"

[Bloody Hawk:]
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Μ' έχουν σκοτώσει, μα δεν είν' η πρώτη φορά
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Μάνα μου η φλόγα, κοιμάμαι με μάτια ανοιχτά

Φτώχεια, κρίση, γκρίζα χρώματα
Άδεια ράφια, άδεια στόματα
Σήψη, πτώση, σάπια κόμματα
Τόσους πόνους, τόσα πτώματα
Εγώ να γράφω ψέμματα δε λέει
Είπα θα βγάλω πέντε φράγκα θα 'μαι οκέι
Και τώρα τα 'χω, αλλά ακόμα βλέπω πρόβλημα
Αφού όλ' οι γύρω πεινάνε, ποιο 'ναι το νόημα;
Είμ' ένας mainstream rapper, αυτό είναι προφανές
Προσέχω αυτά που λέω για του λόγου του αληθές
Μα 'χω κάτι μέρες που τα βλέπω πιο explicit
Στα όνειρα μου παίζουνε στοίχημα μηχανές
Τι κάνουμε; Τι κάνουμε;
Εδώ δεν ξέρουμε πώς να πρωτοπεθάνουμε
Απλά ξυπνάμε και όποιον ο Χάρος πάρει
Η χώρα πάει στην τύχη· Μαρίνα, ρίξε το ΖΑΡΙ

Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Μ' έχουν σκοτώσει, μα δεν είν' η πρώτη φορά
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Μάνα μου η φλόγα, κοιμάμαι με μάτια ανοιχτά

[Marina Satti:]
Ένας άνεμος φύσηξε έξω κι είναι ωραία
Παραδίνομαι πάνω στο κύμα και μες στον βυθό
Και μου χάρισε μόνο μια μικρή ιδέα
Λέει έκρυβα μέσα μου όσα ποτέ δεν μπορούσα να δω
Κι αν ο άνεμος φύγει, μείνε μακριά
Δεν τον ξέχασα γιατί μου έμαθε πολλά
Να μη φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Φτάνω στην άκρη του κόσμου με μάτια ανοιχτά

[Bloody Hawk:]
Μπορεί η αγάπη να σβήσει τον πόλεμο
Μπορεί το αύριο να φαίνετ' όμορφο
Μπόρει το μυαλό μου να κάτσει φρόνιμο; Δέν ξέρω
Δεν με βρίσκεις τόσο ετοιμόλογο
Παιδί χωρις φύλη
Και λίγο μ' ενοχλεί
Το πώς χωρεύει η λογική σ' ένα στενό σκοινί
Κι όλο φοβάμαι κάποιον άστεγο χωρίς φωνή
Αλλά κοστούμι φορά αυτός που με δολοφονεί
Είδα ένα ντοκιμαντέρ και συγκινήθηκα
Για τους ανθρώπους που πολέμησαν λυπήθηκα
Αλλά και τώρα έχει πόλεμο θυμήθηκα
Μετά η κοιλιά μου ητάν χορτάτη και κοιμήθηκα
Γι αυτό και είμαι ένοχος
Το δάχτυλό μου έδειξε τα φίδια
Άπληστος· στο σπίτι μου όμως έκανα τα ίδια
Ύπουλος· γράφω για την φτώχεια και την πείνα
Και σκέφτηκα τον στοίχο αυτόν με θέα την πισίνα
Πάει!

[Marina Satti:]
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Πάνω στα σύννεφα, λες κι είν' η πρώτη φορά
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Φτάνω στην άκρη του κόσμου με μάτια ανοιχτά

[Bloody Hawk:]
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Μ' έχουν σκοτώσει, μα δεν είν' η πρώτη φορά
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Δε φοβάμαι
Μάνα μου η φλόγα, κοιμάμαι με μάτια ανοιχτά


You May Also Like
Saske - "ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΥΤΟ (TO KALOKAIRI AUTO)" Ye, βόρεια, νότια, από Αθήνα Σαλονίκη Σ' όλη την Ελλάδα έχω ένα bad bitch freaky Ξέρει πως το ζω, με stalkάρει σαν ασφαλίτη Baby δεν είμαι ο πρώην σου, δεν είμαι απλός πολίτης Yay, βράδυ Κοντιζά, το...
TOQUEL & Ioannis - "Success Freestyle" Την πόλη τρέχω σαν να 'ναι το G μου, όταν σκάω τον δίσκο γίνεται δική μου Ξεκινάω τις μπάντες απ' την Αλεξάνδρας και το φτάνω μέχρι Αγίου Μελετίου Το beat σκοτώνω λες και είμαι φονιάς, οι δαίμονές...
Dani Gambino, Dof Twogee & DJ the Boy - "FLOGES STA GRAFEIA (ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ)" Ότι γράφω σαν classic μένει το τραγουδάνε τα κτήνη Η φαμίλια ξέρει αν πέσω θα ναι για να σώσω εκείνη Αν τα πάρω πες τι θα γίνει, θα σε πάω στον λάκκο καντήλι Λέν' για μένα γνωστοί και φίλοι Φέρνει...
Hawk - "MONROE" Μιλάω απλά ελληνικά, bitch you don't understand Σκάμε από την Σαλονίκη, γάμα απλά ό,τι σε λεν' Έχω Ερμή στην Αφροδίτη, την γουστάρω δεμένη Μου 'πε μην της ξαναστείλω όμως ακόμα επιμένει Πρώτο...
Sin Boy - "Colombiana" Γουστάρεις να μας βλέπουν μαζί (μαζί) Νιώθεις ασφάλεια μ' εμένα (εμένα) Σε κοιτάει όλο το μαγαζί (μ' εμένα) Αύριο θα 'μαστε πρώτο θέμα (ye-yeah) Βάλε μου ποτό να φτιαχτώ Φτάνει το ποτό να φτιαχτώ...