"Χορός Της Αθήνας (Xoros Tis Athinas)" στίχοι

"Χορός Της Αθήνας (Xoros Tis Athinas)"

Baby δεν θέλω τοξικές σχέσεις
Τσακωμούς και αντιπαραθέσεις
Λες ότι μια ζωή ήμουνα παίχτης
Τώρα λες πως δυσκολεύεσαι να με πιστέψεις
Εγώ θέλω εσένα και εσυ τις ανέσεις
Σου τα πήρα όλα να μη χρειάζεται να επιλέξεις
Βάλε ότι θέλεις όχι τι πρέπει
Μη σε ενδιαφέρει ξέρεις άγρια έτσι μου αρέσεις

Σάββατο βράδυ βγαίνω σε μια πόλη που όλοι είναι ξένοι
Γεμάτη με πάρτι, ναρκωτικά, συμφέρον και βέρι
Σε τρομάζει αυτή η ζωή, μα έτσι είναι το ξέρεις
Στον χορό της Αθήνας αν μπεις πρέπει να χορέψεις
Κάτσε, κάτσε, κάτσε, κάτσε, κάτσε πάνω μου αργά
Πάρε, πάρε, πάρε, πάρε, πάρε με τους τρεις ξανά
Κάτσε, κάτσε, κάτσε, κάτσε, κάτσε πάνω μου αργά
Πάρε, πάρε, πάρε, πάρε, πάρε με τους τρεις ξανά

Baby δεν θέλω τοξικές σχέσεις
Τσακωμούς και αντιπαραθέσεις
Λες ότι μια ζωή ήμουνα παίχτης
Τώρα λες πως δυσκολεύεσαι να με πιστέψεις
Εγώ θέλω εσένα και εσυ τις ανέσεις
Σου τα πήρα όλα να μη χρειάζεται να επιλέξεις
Βάλε ότι θέλεις όχι τι πρέπει
Μη σε ενδιαφέρει ξέρεις άγρια έτσι μου αρέσεις

Σάββατο βράδυ βγαίνω σε μια πόλη που όλοι είναι ξένοι
Γεμάτη με πάρτι, ναρκωτικά, συμφέρον και βέρι
Σε τρομάζει αυτή η ζωή, μα έτσι είναι το ξέρεις
Στον χορό της Αθήνας αν μπεις πρέπει να χορέψεις
Κάτσε, κάτσε, κάτσε, κάτσε, κάτσε πάνω μου αργά
Πάρε, πάρε, πάρε, πάρε, πάρε με τους τρεις ξανά
Κάτσε, κάτσε, κάτσε, κάτσε, κάτσε πάνω μου αργά
Πάρε, πάρε, πάρε, πάρε, πάρε με τους τρεις ξανά


You May Also Like
RACK & Saske - "NASA" Δεν θα σε ξαναδώ Σαν να σε πήραν στην NASA Αυτά που κάνω λέει δεν αρκούν Αλλά μαζί μου δεν παίρνει ανάσα Δεν θα σε ξαναδώ Σαν να σε πήραν στην NASA Αυτά που κάνω λέει δεν αρκούν Αλλά μαζί μου δεν...
SIDARTA - "LUNA" Σαν αλήθεια το ψέμα μου λες Η καρδιά μου το ξέρει για 'σένα Μα όταν σε βλέπω στα μάτια να κλαις My Luna, my Luna Φτάνει να το θες μόνο, απλ΅΅ά πες μου το, ναι Κι όλα τ' άλλα περιττά Για παιχνίδια...
SNIK - "Bonnie" Σου είπα στην κορυφή πως θα ανέβουμε μόνοι Ζω σαν σταρ του σινεμά με τη δικιά μου Bonnie Την ξεκουμπώνω με το ένα τ' άλλο στο τιμόνι Δυο λεπτά ανεβαίνει πάνω μου, μου λέει τελειώνει Κανένας δε με...
TOQUEL - "G19" Πώς ήσουν 'ντάξει μαζί μου; πότε ήσουν 'ντάξει μαζί μου; (yea) Δε με θυμάσαι, εγώ σε θυμάμαι, δεν ήσουν 'ντάξει μαζί μου Πώς ήσουν 'ντάξει μαζί μου; πότε ήσουν 'ντάξει μαζί μου; (yea) Δε με θυμάσαι,...
Saske - "ALITHEIA" Μου'πες θέλω να βγω, έρχομαι στις 8 Κάτω από το σπίτι σου μάυρα αμάξια Σου κράταω την πόρτα για να μπεις μέσα Με γεμίζεις άγκαλιες φιλιά χάδια Θέλει έναν αλήτη θέλω μια ντάμα Να'μαστε πιστοί να'μαστε...