"Olsun" şarkı sözleri
"Olsun"
Nasıl emek verdim, ben bilirim
Sen sadece sevilmenin kibirindeyken
Kaç gün uyumadım, kendime gelemedim
Sen umarsız hallerde gezinip dolaşıyorken
Bana kalan inandığın aşktan
Biraz hüzün, biraz öfke, biraz gözyaşı
Olsun
Sever gönül, bir şey de denmez
Olsun
Yanar alev alev sönerken
Solsun
Bu kalp senin uğruna her gün ölsün
Sensiz yaşamak ne ki zaten
Olsun
Sever gönül, bir şey de denmez
Olsun
Yanar alev alev sönerken
Solsun
Bu kalp senin uğruna her gün ölsün
Sensiz yaşamak ne ki zaten
Nasıl emek verdim, ben bilirim
Sen sadece sevilmenin kibirindeyken
Kaç gün uyumadım, kendime gelemedim
Sen umarsız hallerde gezinip dolaşıyorken
Bana kalan inandığın aşktan
Biraz hüzün, biraz öfke, biraz gözyaşı
Olsun
Sever gönül, bir şey de denmez
Olsun
Yanar alev alev sönerken
Solsun
Bu kalp senin uğruna her gün ölsün
Sensiz yaşamak ne ki zaten
Olsun
Sever gönül bir şey de denmez
Olsun
Yanar alev alev sönerken
Solsun
Bu kalp senin uğruna her gün ölsün
Sensiz yaşamak ne ki zaten
Olsun
Sever gönül, bir şey de denmez
Olsun
Yanar alev alev sönerken
Solsun
Bu kalp senin uğruna her gün ölsün
Sensiz yaşamak ne ki zaten
Olsun
Sever gönül, bir şey de denmez
Olsun
Yanar alev alev sönerken
Solsun
Bu kalp senin uğruna her gün ölsün
Sensiz yaşamak ne ki zaten
Writer(s): Resat Aytac Ozgumus, Ercan Savtekin
- AZLyrics
- G
- Gökhan Türkmen Lyrics
You May Also Like
Dedublüman & Çağrı Çelik - "Kimseye Etmem Şikayet" Kimseye etmem şikâyet
Ağlarım ben hâlime
Kimseye etmem şikâyet
Ağlarım ben hâlime
Titrerim mücrim gibi
Baktıkça istikbalime
Titrerim mücrim gibi
Baktıkça istikbalime
Perdeizulmet çekilmiş
Korkarım...
Simge - "Misafir" Gözü korktu sıkılıp kaçtı
Ne kadar masumdu
Ne kadar utangaçtı
Masalın kahramanı gitti
Ve masal böyle bitti
Yoluna devam etti
Anılar kaybolmadan
Ve sabırla usanmadan
İnat ettim bekledim
Hiç umutsuz...
Yüksek Sadakat - "Aklımın İplerini Saldım" Irmaklar denizlerde
Denizler sahillerde durdular
Arayanlar hiçbir yerde
İnananlar dualarda buldular
Kimbilir sen
Benim halimde
Sakinliğimde
Ne buldun?
Bense yorgundum
Kendi kendime sokuldum
Uyuya...
Ziynet Sali - "Herşey Güzel Olacak" Geç kaldım hesapsızca
Kendi hayatımdan çaldım
Seni buldum
Ben bu işten memnun kaldım
Olur mu olmaz mı?
Bizi biraz zorlamaz mı?
Düşünmedim bende senden farksız kaldım
Hadi beni duy
Bu ne biçim huy?...
Madrigal - "Neden Diye Sorma" Yana yakıla hep kendine kızıyorsun
Maksadımı aştım diye
Delice bir oyuna inat ediyorsun
Bilmeden niye
Gör bak ikimize ne yapıyorsun
Bir rahatla, çok takılma
Şimdilik barışalım bir daha ama
Yok...