"Köpis 2012" lyrics
"Köpis 2012"
Sä tulit ihan puskista
Mun elämään vaikken ollut valmis pysähtymään
Mut pysähdyin ja rakastuin
Sä teit saman, mut sit mä luhistuin
Ekaks mä en luottanu ollenkaan
Ja just kun opin luottamaan
Sä et uskonu, ja tahdoit lopettaa
Ja sit kun mä lähinkin menemään
Tajusin: ei tän näin pitäny mennäkään
Iske vihdoinkin
Iske kovemmin
Puukko mun rintaan, en enää palaa
Tahdon irrottaa
Koska se helpottaa
Mutta ne muistot mua tänään halaa
Ja me rakasteltais
Läheisessä hotellissa
Ja me raivottais
Köpiksen kaikissa karaokeissa
Ja mä haluun sut
Ja sä haluut mut
Se on rajuu
Et kaiken tajuu
Liian myöhään
Kun rakkaus hullu on
Siihen ei auta lobotomia
Vaan se pitää tappaa
Ennen kuin se alkaa meidät omia
Tästä erosta on jo kohta kolme kuukautta
Mutta mä soitan sulle silti joka ikinen viikko
Viideltä aamulla
Enkä saa olla yhessä
En kestä olla erossa
En haluu ketään muuta
Ja mull' on jo uus tyyppi kierrossa
Iske vihdoinkin
Iske viimeinen
Puukko mun rintaan, en enää palaa
Tahdon nähdä sut
Toisen kanssa
Ja sä et oo se joka mua tänään halaa
Mut mä hakisin aamuyöllä
Pois sut sieltä paskasesta putkasta
Ja me suunniteltais
Kuinka me hankittais sata lasta
Ja mä haluun sut
Ja sä haluut mut
Sen on rajuu
Et kaiken tajuu
Liian myöhään
Liian myöhään
Writer(s): Rauli Eskolin, Kari Uolevi Hakanen, Elisa Katariina Tiilikainen, Erno Laitinen
- AZLyrics
- H
- Haloo Helsinki! Lyrics
album:
"Kiitos Ei Ole Kirosana" (2015)
You May Also Like
Sanni - "Kiinni" Annat mulle lankaa vähän liikaa
Kompastellut oon jo jonkin aikaa
Mut käsiinsä otti joku muu, kun kaaduin
Enkä enää noussutkaan
Kiinni, pidetään kiinni
Vaik ollaan irrallaan ja sä et edes huomaa...
Vesala - "Sinuun Minä Jään" Koivun huminaa
Kuulen kun toukokuussa
Nurmella makaan
Jokaisen kevätlaulun
Osaan ulkoa
Ja yksin laulan
Kotiinpäin kun kuljen
Milloin huomasin
Sä tartuit käteen
Jota tuskin ojensin
Ja pian toinen...
JVG - "Tuulisii" Nää vuodet ollu tuulisii
Oot nähny mut viimeks telkus tai jos oot lukenu paskauutisii
Mun on pakko jatkaa matkaa vaa
En oo montaa kertaa kerenny sunkaa jäädä vatkaamaa
Paskaa vaa välil sataa niskaa...
Evelina - "Honey" Honey
(Eve)
Tänään ja huomenna
Sydän sanoo, mä otan sut
Vaikka loppuis tää maailma
Seison sun takana
Me istutaan yhtä korkeel
Sä tiiät miks graindaan
Annetaan vaan muiden tuijottaa
Tultiinks me tänne...
Cheek - "Sä Huudat" Sä huudat, että sä oot hukas ilman mua
Enkä mä oo kukaan ilman sua
Tuu takas kotiin
Jea, anna sen kameran laulaa!
Jos on ollut kylmä ilman mua
Ei tarvii enää palella kauaa
Ei ollu koskaan parempaa...