"Kuule Minua" lyrics
"Kuule Minua"
En tiedä missä olet nyt
Tiedän vain ne syyt miksi olet lähtenyt
Etsin sinut vaikka merien takaa
Käännän kivet ja kannotkin
Kuule siis: olen jotain ymmärtänyt
Ei rakkaus käyttämällä kulu
Se vahvistuu
Eikä liekki pala vakan alla
Se tukahtuu
Eikä maailma paremmaksi muutu
Jos ei sitä paremmaksi tee
Eikö siis yritettäisi vielä uudelleen?
Anna minulle hetki aikaa
Hetki aikaa miettiä uudelleen
Laittaa sanat oikeaan paikkaan
Sanoa mitä todella tarvitsee
Ei mitään liikaa
Ei mitään turhaa
Vain ne sanat jotka sielua ravistaa
Anna minulle hetki aikaa
Kuule minua
Kuule minua
En riittävästi yrittänyt
Sinut viereltäni olen häätänyt
Ei kaipaus vähene vaikka tiedän
Etten sinua ansaitsekaan
Olen silti jotain ymmärtänyt
Ei rakkaus käyttämällä kulu
Se vahvistuu
Eikä liekki pala vakan alla
Se tukahtuu
Eikä maailma paremmaksi muutu
Jos ei sitä paremmaksi tee
Eikö siis yritettäisi vielä uudelleen?
Uudelleen
Anna minulle hetki aikaa
Hetki aikaa miettiä uudelleen
Laittaa sanat oikeaan paikkaan
Sanoa mitä todella tarvitsee
Ei mitään liikaa
Ei mitään turhaa
Vain ne sanat jotka sielua ravistaa
Anna minulle hetki aikaa
Kuule minua
Kuule minua
Anna minulle hetki aikaa
Hetki aikaa miettiä uudelleen
Laittaa sanat oikeaan paikkaan
Sanoa mitä todella tarvitsee
Ei mitään liikaa
Ei mitään turhaa
Vain ne sanat jotka sielua ravistaa
Anna minulle hetki aikaa
Kuule minua
Kuule minua
Kuule minua
Kuule minua
Writer(s): Rauli Ilari Eskolin, Erno Laitinen, _ Herra Y
- AZLyrics
- H
- Haloo Helsinki! Lyrics
You May Also Like
Sanni - "2080-Luvulla" Netflix-sarjoja, Syön purkista
Voisin siivota, mut kenen takia?
Kahvi laimeeta, tänäkin aamuna
Mitähän sulle, mahtaa kuulua?
En ehkä osaa sulle puhua
Jos annetaan ajan kulua
Mut kirjoitan susta...
Cheek - "Ne Tekee" Ne tekee töitä sen eteen. Ne tekee töitä sen eteen. Töitä sen eteen
Ne tekee töitä sen eteen. Sitä kaikki haluaa, hal-hal-halu-a-a-a-a-a
Okei
Lähdetään siitä: kaikki sitä tarvitsee. Mä lomia...
JVG - "Tuulisii" Nää vuodet ollu tuulisii
Oot nähny mut viimeks telkus tai jos oot lukenu paskauutisii
Mun on pakko jatkaa matkaa vaa
En oo montaa kertaa kerenny sunkaa jäädä vatkaamaa
Paskaa vaa välil sataa niskaa...
Evelina - "Honey" Honey
(Eve)
Tänään ja huomenna
Sydän sanoo, mä otan sut
Vaikka loppuis tää maailma
Seison sun takana
Me istutaan yhtä korkeel
Sä tiiät miks graindaan
Annetaan vaan muiden tuijottaa
Tultiinks me tänne...
BEHM - "Tivolit" Hei älä herätä, pidä mua niin
Kuin et ikinä ikinä ikinä päästäisi irti
Kysyt jos meillekin käykin vai niin
Että pudotaan vauhdista niin pidänkö kiinni silti
Jos etsivä löytäis me oltais jo siellä...