"Neljä Vuodenaikaa" lyrics
"Neljä Vuodenaikaa"
Sä tulit mun elämään niin myöhään
Myöhemmin kuin kaikki muut
Ei ehdittu me muutakuin
Istuttaa ystävyyden puu
Me oltiin kuin kaksi marjaa
Puskista pudonneet sanoisin
Yhdessä huojuttiin
Maailmaan tuuliin ja sieltä takaisin
Sä olit mun neljä vuodenaikaa
Et voinut olla sen pidempään
Joku syntyy tänne sekunniksi
Joku jääkin vuosiksi
Ei aikaansa voi pidentää
Sä olit mun neljä vuodenaikaa
Se vuosi oli niin korvaamaton
Sä kutsuit mua villiksi Vivaldiksi
En koskaan kysynyt, et miksi
Nyt se liian myöhäistä on
Ja vaik sun laulu ei täällä enää raikaa
Soi neljä vuodenaikaa
Me laadullaan määrä korvattiin
Oltiin elämästä niin sekaisin
Oli samat lempibändit
Ja diagnoosit kummallakin
Kun itkin, sä nauroit niin lujaa
Et voinut kai sille mitään
Tiedän sä tahdoit lohduttaa
Suruani ehkä hieman keventää
Sä olit mun neljä vuodenaikaa
Et voinut olla sen pidempään
Joku syntyy tänne sekunniksi
Joku jääkin vuosiksi
Ei aikaansa voi pidentää
Sä olit mun neljä vuodenaikaa
Se vuosi oli niin korvaamaton
Sä kutsuit mua villiksi Vivaldiksi
En koskaan kysynyt, et miksi
Nyt se liian myöhäistä on
Ja vaik sun laulu ei täällä enää raikaa
Soi neljä vuodenaikaa
Kevät, kesä, syksy ja talvi
Ne kaikki mentiin
Yhdessä halki
Oli rinnassa ruusukkeet ja paljon kevättä
Sun kanssa yksikään hetki ei jäänyt elämättä
Sä olit mun neljä vuodenaikaa
Et voinut olla sen pidempään
Joku syntyy tänne sekunniksi
Joku jääkin vuosiksi
Ei aikaansa voi pidentää
Sä olit mun neljä vuodenaikaa
Se vuosi oli niin korvaamaton
Sä kutsuit mua villiksi Vivaldiksi
En koskaan kysynyt, et miksi
Nyt se liian myöhäistä on
Ja vaik sun laulu ei täällä enää raikaa
Soi neljä vuodenaikaa
- AZLyrics
- H
- Haloo Helsinki! Lyrics
album:
"Voiko Enkelitkin Eksyä" (2025)
You May Also Like
Nelli Matula - "Uus Ikuisuus" Kyl sen sit tajuu
Kun se on siinä edessä
Ja haluu pitää kii
Sä et tullu nopee
Vaan otit aikasi
Ennen mun ovee
Mut nyt sä oot siin
Vaik menneisyydessä sä
Oot ollu toisen, ni mä tiiän et
Oot tehny...
JVG - "Tuulisii" Nää vuodet ollu tuulisii
Oot nähny mut viimeks telkus tai jos oot lukenu paskauutisii
Mun on pakko jatkaa matkaa vaa
En oo montaa kertaa kerenny sunkaa jäädä vatkaamaa
Paskaa vaa välil sataa niskaa...
BEHM - "Tivolit" Hei älä herätä, pidä mua niin
Kuin et ikinä ikinä ikinä päästäisi irti
Kysyt jos meillekin käykin vai niin
Että pudotaan vauhdista niin pidänkö kiinni silti
Jos etsivä löytäis me oltais jo siellä...
pehmoaino - "maasta taivaaseen" Toivon sulle polkuja
Ja lisää polkuja joist osa johtaa harhaan
Ja osa palauttaa sut takas sinne mistä juuri lähdit
Toivon sulle sadetta
Toivon myrskyä ja hetkellistä huolta
Ja että löydät sijan jonne...
VIIVI - "Kävi Mitä Kävi Sul On Mut" Mä pelkään, että sussa sammuu kipinä
Ja alat uskoa, ettet lentää ikinä vois
Et ois aika päättää peli nyt
Niinku tää maailma siipes repinyt ois
Mut luovuttaa sä et saa
Mä en anna sulle siihen lupaa...