"Yhdessä Ihminen" lyrics
"Yhdessä Ihminen"
Miten käy jos kaikki ahneus
Nyt ihmisiltä poistetaan
Miten käy jos kaikki katkeruus
Vain hyvyydellä kostetaan
Kai tuskaa tarvii jokainen
Että tietää miltä tuntuu
Olla ihminen
Mut sen määrää säädellä jos vois
Niin moni ei hajois
Paineen alla pois
Auta mua taas muistamaan
Että ihmisyys ei oo katoavaa
Auta mua nyt nyrkki nostamaan
Meitä luotu ei toista sortamaan
Oltaisko yhdessä ihminen
Valo niille joita poljetaan
Ja joilta puuttuu kotimaa
Valo niille joita pelottaa
Kun tuntematon kohdataan
Jos kotis tehty marmorista on
Tai jos oot koditon niin
Silti muista tää
Ei kukaan meistä ole arvoton
Ja lähtiessä ihan yhtä paljon meistä jää
Auta mua taas muistamaan
Että ihmisyys ei oo katoavaa
Auta mua nyt nyrkki nostamaan
Meitä luotu ei toista sortamaan
Auta mua taas muistamaan
Että ihmisyys ei oo katoavaa
Auta mua nyt nyrkki nostamaan
Meitä tehty ei vihaa kostamaan
Oltaisko yhdessä ihminen
Vaikka se vaatis vain halauksen
Auta mua taas muistamaan
Että ihmisyys ei oo katoavaa
Auta mua nyt nyrkki nostamaan
Meitä luotu ei toista sortamaan
Auta mua taas muistamaan
Että ihmisyys ei oo katoavaa
Auta mua nyt nyrkki nostamaan
Meitä tehty ei vihaa kostamaan
Writer(s): Kari Uolevi Hakanen, Rauli Ilari Eskolin, Leo Hermanni Hakanen, Elisa Katariina Tiilikainen, Erno Juhani Laitinen
- AZLyrics
- H
- Haloo Helsinki! Lyrics
album:
"Hulluuden Highway" (2017)
You May Also Like
Isac Elliot - "I Wrote A Song For You" We don't talk much
And I got two years worth of stories
But we don't talk much, no
I don't sleep much
And my heavy head that's full of worry
Hasn't changed much, no
If I call, would you pick up?...
Sanni - "Mörköjä" Et pakene mua
Vaikka oon monsteri
Sä rakastat mua
Kun vihaan itseeni
Kun mä stressaan
Että en saa yöunia
Sillon sä kerrot
Mulle iltasatuja
Ku sä oot siinä
Ei oo olemassa mörköjä
Sulle mä riitän...
Pyhimys - "Kynnet, Kynnet" Jos oltais legioona, vuokrakorttelissa
Sellane semirooma mut kusta snorkkelissa
Jostai keksittäis yhteinen agenda
Sanat aseina, lauseil vaa tapellaa
Jos voitas luopua mut ei luovuttaa
Olla niit...
Vesala - "Ei Pystyny Hengittää" Mä en käy sun kanssa sotaa
Ei, en osallistu ollenkaan
Mä vaan haluun päästä niin kauas
Kuin mä voin koskaan päästä sun luotas
Väsyin verhojas asettelemaan
Olen nähnyt kun toisiin sattuu
Ei mua saa...
JVG - "Frisbee" Oon
Oon free
Mä oon vapaa, en pysty skagaa todellakaan
Mä oon vapaa, vaik meenki tuhatta ja sataa
Kesken kauden oon joskus kadottanu vapauden
Mut nyt oon toipunu, en vanha mut vähä rutinoitunu
Ai...