"Gökyüzü" şarkı sözleri
Öge471 Lyrics
"Gökyüzü"
Korkum yok hiçbirinden çünkü öge superman gibi sıfırken birden süzülüyorum
Olmam bir daha yenilen kanadımı ben inşa ettim yeniden
Süzülüyorum artık gökyüzüne artık gökyüzüne başarıyorum
Artık gökyüzüne artık gökyüzüne süzülüyorum
Damals bad days şimdi aralandı kapılar
Eşlik etti bana ya JBL'de çalan altyapılar
Kulağıma fısıldadı ruhlar kırmızı ışık yanmadan başar
Akıyor akıyor zaman hızı farksız quicksilverdan
Çalıştım durmadan abi
Ba-ba-ba bastım sanki bi rari (skkrt)
Yapmadım party ya da tatil
Görmek istiyodum money
Dünya funny değil fâni
İcarly gibi değil bizi
İstersin gani altınlar
Fakat karma alir evi altindan
Halim yok istiyordum daha çok olsada hep karnım tok
Yarın yok gibi yaşarım ben
Sarıyo'm başa kuruntular yine dolup taşıyor
Taşıyor beni aşıyor
Korkum yok hiçbirinden çünkü öge superman gibi sıfırken birden süzülüyorum
Olmam bir daha yenilen kanadımı ben inşa ettim yeniden
Süzülüyorum artık gökyüzüne artık gökyüzüne başarıyorum
Artık gökyüzüne artık gökyüzüne süzülüyorum
Ben artık ya
Uçuyorum gökyüzüne dertler ırak
Kusuyorum kin mikrofona ona
Diyin öge471 artık baller
Kanamam durmaz yaram derin
Değil yerin derin hep
Kafadan silmedim babe vaktim yok seni
Gömdüm derine
Tasadan dertten kurtulmak
Kasadan bankotlar saymak
Yerden gökyüzüne dokunmak
Korkum yok hiçbirinden çünkü öge superman gibi sıfırken birden süzülüyorum
Olmam bir daha yenilen kanadımı ben inşa ettim yeniden
Süzülüyorum artık gökyüzüne artık gökyüzüne başarıyorum
Artık gökyüzüne artık gökyüzüne süzülüyorum
- AZLyrics
- H
- Hayki Lyrics
You May Also Like
Tekir - "Kaybım Var" Kaybım var
Giden herkese saygımdan
Susup efkâra daldım bak
Yine dertlerim omzumda
Aksın kan
Tüm şerlere hayrım var
Ben bana yetiyorum aslında da
Kendine yetemeyen arsızlar utansınlar
Kaybım var...
Sefo - "beni beni" Bu sen değilsin, karşılaştığım da
Bu sen değilsin ve bu benim hatamsa
Hatırlasanda hatırlamasanda
Sana sorsam beni beni beni
Unutamadım o gözlerini
Söyleyemiyorum özlediğimi
Biliyorum bu durum çok...
Ceg - "Normal" This must be Devia, God!
İsterdim tertemiz ve saf biri olmak
İsterdim bende çocuk sahibi olmak
İsterdim bi' üniversite mezunu olmak
İsterdim bende bi' din mensubu olmak
İsterdim sıradan bi' işte...
Ceza - "Ceza Sahası" Yav, yav, ya, ya
İstanbul underground Rap
İstanbul yeraltı Hip-Hop
Ceza sahası burası bak
Şimdi dinle, Bosphorus style
Şimdi bak
Yav, yav, yav
Yav, yav, yav
Yav, yav, ya
Bi' mini mic'
Bi' mini mic'...
Sehabe - "Bayan Sigara Kutusu" "Nasılsın?" dediklerinde acıktım diyorum
Hayat yalnızken, zor geçiyormuş
Çorap gibi kaçırıyorum aklımı yeniden
Yiğidi öldürüp, hakkını yediler
Ben bir akşam üstü üşüdüm üstümü örttün
Panjursuz...