"Gökyüzü" şarkı sözleri

Öge471 Lyrics

"Gökyüzü"

Korkum yok hiçbirinden çünkü öge superman gibi sıfırken birden süzülüyorum
Olmam bir daha yenilen kanadımı ben inşa ettim yeniden
Süzülüyorum artık gökyüzüne artık gökyüzüne başarıyorum
Artık gökyüzüne artık gökyüzüne süzülüyorum

Damals bad days şimdi aralandı kapılar
Eşlik etti bana ya JBL'de çalan altyapılar
Kulağıma fısıldadı ruhlar kırmızı ışık yanmadan başar
Akıyor akıyor zaman hızı farksız quicksilverdan
Çalıştım durmadan abi
Ba-ba-ba bastım sanki bi rari (skkrt)
Yapmadım party ya da tatil
Görmek istiyodum money
Dünya funny değil fâni
İcarly gibi değil bizi
İstersin gani altınlar
Fakat karma alir evi altindan
Halim yok istiyordum daha çok olsada hep karnım tok
Yarın yok gibi yaşarım ben
Sarıyo'm başa kuruntular yine dolup taşıyor
Taşıyor beni aşıyor

Korkum yok hiçbirinden çünkü öge superman gibi sıfırken birden süzülüyorum
Olmam bir daha yenilen kanadımı ben inşa ettim yeniden
Süzülüyorum artık gökyüzüne artık gökyüzüne başarıyorum
Artık gökyüzüne artık gökyüzüne süzülüyorum

Ben artık ya
Uçuyorum gökyüzüne dertler ırak
Kusuyorum kin mikrofona ona
Diyin öge471 artık baller
Kanamam durmaz yaram derin
Değil yerin derin hep
Kafadan silmedim babe vaktim yok seni
Gömdüm derine
Tasadan dertten kurtulmak
Kasadan bankotlar saymak
Yerden gökyüzüne dokunmak

Korkum yok hiçbirinden çünkü öge superman gibi sıfırken birden süzülüyorum
Olmam bir daha yenilen kanadımı ben inşa ettim yeniden
Süzülüyorum artık gökyüzüne artık gökyüzüne başarıyorum
Artık gökyüzüne artık gökyüzüne süzülüyorum


You May Also Like
Tekir - "Kaybım Var" Kaybım var Giden herkese saygımdan Susup efkâra daldım bak Yine dertlerim omzumda Aksın kan Tüm şerlere hayrım var Ben bana yetiyorum aslında da Kendine yetemeyen arsızlar utansınlar Kaybım var...
Sefo - "beni beni" Bu sen değilsin, karşılaştığım da Bu sen değilsin ve bu benim hatamsa Hatırlasanda hatırlamasanda Sana sorsam beni beni beni Unutamadım o gözlerini Söyleyemiyorum özlediğimi Biliyorum bu durum çok...
Ceg - "Normal" This must be Devia, God! İsterdim tertemiz ve saf biri olmak İsterdim bende çocuk sahibi olmak İsterdim bi' üniversite mezunu olmak İsterdim bende bi' din mensubu olmak İsterdim sıradan bi' işte...
Ceza - "Ceza Sahası" Yav, yav, ya, ya İstanbul underground Rap İstanbul yeraltı Hip-Hop Ceza sahası burası bak Şimdi dinle, Bosphorus style Şimdi bak Yav, yav, yav Yav, yav, yav Yav, yav, ya Bi' mini mic' Bi' mini mic'...
Sehabe - "Bayan Sigara Kutusu" "Nasılsın?" dediklerinde acıktım diyorum Hayat yalnızken, zor geçiyormuş Çorap gibi kaçırıyorum aklımı yeniden Yiğidi öldürüp, hakkını yediler Ben bir akşam üstü üşüdüm üstümü örttün Panjursuz...