"Sen Piti Olla Sä" lyrics
"Sen Piti Olla Sä"
Ennen luulin
Et kuuluu asiaan
Että rakkaus on kaaos
Se saa joskus
Täysin hajoamaan
En tienny et on turvaa
Tän kaltaista
Ennen ku sun kaa
Ei tarvii enää kulkee
Varpaillaan
Paransit mun sisällä
Jotakin mitä mä
En edes tienny et oli hajal
Nyt mä tiedän miks ne muut
Ei koskaan toiminu
Sen piti olla sä koko ajan
Tällä kertaa mä voin uskoo
Että kelpaan näin ku just oon
Hyvä etten muuttunut
Multa vaan puuttu sut
Sen piti olla sä koko ajan
Ja se tyhjyys minkä mä tunsin
Olikin vaan sitä että vieressä
Sulle aina paikkaa mä pidin
En tienny et vois luottaa
Näin varmasti
Ennenku sun kaa
Ei tarvii enää tunteit arvailla
Paransit mun sisällä
Jotakin mitä mä
En edes tienny et oli hajal
Nyt mä tiedän miks ne muut
Ei koskaan toiminu
Sen piti olla sä koko ajan
Tällä kertaa mä voin uskoo
Että kelpaan näin ku just oon
Hyvä etten muuttunut
Multa vaan puuttu sut
Sen piti olla sä koko ajan
Sen piti olla sä koko ajan
Tällä kertaa mä voin uskoo
Että kelpaan näin ku just oon
Hyvä etten muuttunu
Multa vaan puuttu sut
Sen piti olla sä koko ajan
Sen piti olla sä koko ajan
- AZLyrics
- I
- Ilta Lyrics
album:
"Jokaisen Hymyn Takana" (2026)
You May Also Like
VIIVI - "Kävi Mitä Kävi Sul On Mut" Mä pelkään, että sussa sammuu kipinä
Ja alat uskoa, ettet lentää ikinä vois
Et ois aika päättää peli nyt
Niinku tää maailma siipes repinyt ois
Mut luovuttaa sä et saa
Mä en anna sulle siihen lupaa...
Kiki - "KOHTALO" (Montako sydäntä me rikotaan ennenku tajutaan oot mun kohtalo
Oon sun kohtalo)
Beibi sun jälkeen enää vaa jäljellä pimeet
Tavannu uusii, mut yöllä taas huusin sun nimee
Oon menny lujaa vaihteella...
Etta - "Yötön Yö" Valaisetko niitä, jotka yksin nukkuu?
Roudaan johki meidän valtakuntaa
Pilvilinnat sortuu, vaikee saada unta
Oonko ainoo, joka toivoo
Että meille kaikille ois joku?
Onnellinen loppu ja onnellinen...
costee - "Sut Tahtoisin" Se puhuu päälle kun avaat suun
Ei kuuntele kun sä haluut avautuu
Nyt mietit taas hiljaa, miks sä menit rakastuu
Oot tottunut virheistäs kuulemaan
Ja miten se löytäis sua parempaa?
Mut sä pysyt hiljaa...
BEHM - "Tylsät Ihmiset" Oon pysynyt ihan paikoillaan
Siltä varalta, että susta kuuluu
Ja jos ei kuulu
Niin olkoon se niin
Että mun jalkani maahan juurtuu
Haluisitkohan sinäkin vielä
En mä tiedä
Kun en kiinni sua saa...