"Makso Mitä Makso" lyrics

"Makso Mitä Makso"
(feat. Sexmane)

Makso mitä makso

Ei pysty levähtää
Ilta jatkuu vaik oltais selällään
Ne koitaa ymmärtää mun elämää
Se menee ylös alas, edes takas (Baby)
Mielellään, turha kiittää maksan mielellään (Mielellään)
Kunhan mun fiilis jatkuu pidempää
Ei-hei-hei, tuut menee ylös alas, edes takas

Aamu on jo ovel silti jenggii rullaa eteiseen, yeah
Silmät pysyy auki edelleen
Makso mitä makso, kuhan meijän ilta etenee, yeah
Ja nää mimmit pääsee leveilee
Pidä musta kiinni kun mun jalat alkaa kevenee, yeah
Mul on taskut täynnä edelleen
Makso mitä makso kuhan meijän ilta etenee, yeah
Ja nää mimmit pääsee leveilee

Yeah, wow
Lupasin et en enää vedä, mut ympäril ihmiset tekee siit vaikeen
Oon valinnut tien, josta ei voi perääntyy
Muuten mä menetän kaiken
Ei kukaan tee tätä sun puolest, ei ketään kiinnosta sun huolet
En voi edes kuvitella miten Isac oot kestänyt tätä niin nuorest (C'mon)
Mitä hittoo sit? Elän elämääni tää on meidän show
Tyhjensin kaks pulloo, lisää tulloo, bring some more
Ja mun viereinen beibi on janonen
Mä lupaan, se pitää jos sanon et en oo menos nukkuu, bro

Aamu on jo ovel silti jenggii rullaa eteiseen, yeah
Silmät pysyy auki edelleen
Makso mitä makso kunhan meijän ilta etenee, yeah (Meil on massii, meil on massii)
Ja nää mimmit pääsee leveilee
Pidä musta kiinni kun mun jalat alkaa kevenee, yeah (Pidä musta kii)
Mul on taskut täynnä edelleen
Makso mitä makso kuhan meijän ilta etenee, yeah
Ja nää mimmit pääsee leveilee (Pow, pow)

Ha, ha, ha, ha, makso mitä makso
Ha, ha, ha, ha, makso mitä makso
Yeah, kuhan mimmit pääsee leveilee
Ha, ha, ha, ha, makso mitä makso
Ha, ha, ha, ha, makso mitä makso
Yeah, ja nää mimmit pääsee leveilee


You May Also Like
JVG - "Etenee" Taas homma etenee Eteenpäin. Me mennään eteenpäin En oo menos töihin, vaan omii hommii taas tekeen jäin Nyt on hetki huilattu, edelliset kuitattu Voin lähtee ytimeen. Miten niin meil ei nyt hyvin...
Robin - "Ohikiitävää" Tuuli hiuksillaan, hiekkaa varpaissaan Silmin hehkuvin tyttö naapurin Öihin valkeisiin kanssas kauniit niin kesät kuljettiin Enkä milloinkaan tullut kertomaan Salaa iltaisin meistä haaveilin Siitä...
Evelina - "Honey" Honey (Eve) Tänään ja huomenna Sydän sanoo, mä otan sut Vaikka loppuis tää maailma Seison sun takana Me istutaan yhtä korkeel Sä tiiät miks graindaan Annetaan vaan muiden tuijottaa Tultiinks me tänne...
Ollie - "Paras Kaveri" Pienest asti olit yökylässä Ilman sua mä en olis tässä Sä ohjaat mua jos hukas oon Ilman sua mä en olis kuka oon Jos on vaikeeta ni soitellaan Sun kaa mä voin olla vaan Mut kerro mitä mulle merkkaat...
Portion Boys - "Päivit Tua Menee" Päivi Päivi Päivi, mielessäni ainoo asia Sohvalla mietin onks noi ikkunat lasia Kuka muka sano että parisuhde kannattaa No kerro mullekin mitä se nyt tarkottaa Niinhän se oli että kivi voittaa...