"Giz" lyrics

"Giz"
(feat. Naji The Pilot)

Og når jeg rammer klubben, er det kun for giz (Giz)
La' dem alle se, jeg har det fucking vildt (Yeah, ih)
Ey, jeg ser dig, baby - jeg synes, du' en freak
Tænker højt, la' mig lave dig, la' mig gi'
Har været al' mulige steder
Så jeg kan ikke husk' hva' du hedder
Kom med os og lev livet lidt federe
La' mig vis' dig bedre tider

Ser du, ser du–
Når jeg rammer klubben, er det kun for giz, yeh
Når jeg rammer jeweler'en, er det kun for is, yeh
Spø'r mig, hvor'n jeg har det, har det har det fucking fint, yeh
Laver dansen, ikk' så mange, der kender trinene
De kender ikk' de her trin
Jeg meget-meget bedre end al' herind'
Ta' min hånd, la' os ta' en svingom
På dansegulvet, der ka' du find' os

Og når jeg rammer klubben, er det kun for giz (Giz)
La' dem alle se, jeg har det fucking vildt (Yeah, ih)
Ey, jeg ser dig, baby - jeg synes, du' en freak (Wow)
Tænker højt, la' mig lave dig, la' mig gi'
Har været al' mulige steder
Så jeg kan ikke husk' hva' du hedder
Kom med os og lev livet lidt federe
La' mig vis' dig bedre tider

Rammer klubben kun for giz, yeh-yeh
Inden jeg smutter, ska' jeg lige ha' dig med
Du' så smuk, du må gøre lige hva' du vil
For din røv er som en peach, baby
Du troed', du havde hende, det var lige ved at næsten
Det var lige indtil, jeg trådt' ind til festen
Ja, hun hopped' i mit spaceship
Og tog videre til det næste (Eh-eh-eh)
De kalder mig Naji, ah
Jeg sammen med Jimi, ah
Mig, jeg' busy, ligger beatet ligesom Wheezy, ah (Ligesom Wheezy, aaah)
Get busy, jeg vil se dig get freaky, ah
Jeg får sengen til at knirk', den går: "Ih-ih-oh"

Og når jeg rammer klubben, er det kun for giz (Giz)
La' dem alle se, jeg har det fucking vildt (Yeah, ih)
Ey, jeg ser dig, baby - jeg synes, du' en freak (Wow)
Tænker højt, la' mig lave dig, la' mig gi' (La' mig fucking gi')
Har været al' mulige steder
Så jeg kan ikke husk' hva' du hedder
Kom med os og lev livet lidt federe
La' mig vis' dig bedre tider (La' mig vis' dig bedre tider)
(Woah-uuh, yeah)


You May Also Like
Burhan G - "Verden Drejer" Hvis jeg' væk når du vågner Hvis jeg igen er taget afsted Så ska' du vide du' for dejlig Og hvis jeg ku' så tog jeg dig med Ville ønske jeg ku' bli' her Vil så gerne gi' dig, mer' af det som vi...
Jamaika - "Buffalo Soldier" Vi startede tingene i kvarteret, det på en blok ja Og mine kontakter har kontakter, kald det nokia Vi løb ind ligesom buffalo soldier Vi jagter skejser lig fra barnsben, vi fik nok ja Vi startede...
RH - "HYGGE MYGGE" (Brrrrrr) (Paw-paw) (Ey) De ringer til mig, jeg si'r: "Allô ?" De ringer til mig, jeg si'r: "Allô ?" (Uh-uh-uh) Der' hygge mygge op' i bando (Er vi på eller hvad?) Vi går klædt, kun i Nike (Yeah)...
Bro - "Er Nettet Nede?" Det var Annette, hun var mor til to Helt normale teenagere besat af WoW De gik i stress, når de ikk' ku' log på Er nettet nede? Er nettet nede eller hva? Ja mor Annette hun var skilt fra Bo Ja for Bo...
Medina - "Kl. 10" Det gør så ondt indeni Når jeg ved du ikke er her fordi Jeg tror at jeg har ventet hele livet på dig Du er ikke rigtigt min For når du tager hjem til hende, og hun kysser dig på kinden Det...