"Langs De Zaan" songtekst
"Langs De Zaan"
Gisteren was ik nog jong, ik trok m'n Nikes aan
En moest m'n jongens vinden zonder phone
Gelukkig volg ik mijn gevoel bij elk pad die ik beloop
Mams die zit op het balkon, ik zie de pijnen in d'r glimlach
Ze wilt tranen laten vallen
Gelukkig zei ze dat ze van me hield
En dat Gado met me wandelt, anders was ik misschien anders
Een beetje lobi, dat is alles
Want je weet niet wat er om gaat in een edde van een ander
Ik was mezelf voor de getallen
Je moet kijken in de spiegel, als je zegt: 'Ik ben veranderd'
Ik stelde weinig vragen, had wel luisterende oren
Ik moest me zorgen maken, maar had gek genoeg geen zorgen
Want ben never bang voor morgen, heb van risico's gewonnen
Op mijn voeten zit nog modder, van het klimmen uit de gutter
Gisteren was ik nog jong, packies seren was normaal
Maar werkte liever aan m'n dromen
M'n jongens zeiden: jij wordt groot, ga je kwijt dan breng ons ook
Nu doen we plenty shows, ben overseas, ben met m'n bro's
We leven in een droom, ik heb vandaag niet eens gepost
Na m'n derde show naar Martin Garrix in z'n home
Een paar uur later op Schiphol, en mijn paspoort was nog home
Bel m'n youngin', zeg 'm racen, voor Gate 7 is geclosed
Ik heb soldaten in de buurt, als je ze kijkt, blijven ze close
Dat is de mens, ben je soldaat geweest met mij, ben ik het ook
We payen niet voor loyalty, mijn ego is niet groot
Als je eenmans aan het winnen bent, dan verlies je ook
Shit, gisteren was ik nog jong
Toen ik m'n held nog wou ontmoeten, achteraf hoefde dat nooit
Want stel je voor ik word een ster, gedraag ik me ook dan zo?
Wij zijn uit ander hout gesneden, stamina op beide benen
'T Is bijna half negen, ben m'n zoon z'n tas vergeten
Nu moet ik weer gaan racen, ik doe zoveel maar ben tevreden
Door naar de bank, ik switch de Daydate met een AP'tje
Want vanavond ga ik eten, en praten over het financiƫle
Vandaag sta ik voor 17 duizend man
En morgen ben ik weer chillende langs de Zaan
In beide situaties, ben en blijf ik Jonathan
Ik waardeer mijn luisteraars, ik kan nu niet meer zonder ze
Gisteren was ik nog jong, we gingen rennen voor de bon
Condoekoe loesen op perron
Kon ik een dag terug, dan was het echt een dagje fun
Maar ik heb liever deze life, ik heb gestreden en gewonnen
Een nieuwe dag ik moet het weer accepteren
True story, ik heb het weer geprobeerd, oh yeah
Ben je ready als de race gaat beginnen?
Ben je ready voor wat het leven je geeft? (Yeah)
Een nieuwe dag ik moet het weer accepteren
True story, ik heb het weer geprobeerd, oh yeah
Ben je ready als de race gaat beginnen?
Ben je ready voor wat het leven je geeft? (Yeah, yeah)
- AZLyrics
- J
- Jonna Fraser Lyrics
album:
"Red Rose Romance" (2025)
You May Also Like
CHO - "TE LAAT" Is het te laat of juist te vroeg?
Je zei: "Laat me gaan", maar weet niet hoe
Ik ben al dagenlang op zoek
Is dit wat je met me doet?
Het is vaak toch nooit genoeg
Ik droom vaak nog over toen
Hier is...
Jack & MRD - "Mis Je" Hey I don't wanna do drugs die shit die maakt me angstig
Weet me te bespelen ik ken me sterktes en me zwaktes
Liefst wil ik je flashen maar je tranen die zijn krachtig
Liefst ben je me kwijt maar ik...
Zoƫ Tauran - "Voorzichtig" Girl, ik blijf maar naar je body kijken, body kijken
Jij zegt: ik ben niet te vergelijken, vergelijken
Vraag me af hoe ik je kan bereiken, kan bereiken
Ja, het liefst wil ik bij je zijn
Maar ik ben...
SFB - "Strangers" Ik ben met Elly in Rangers
Wij focken niet met die strangers
Ze vragen me nooit om m'n ID (oeh!)
En soms spelen nigga's nu famous
M'n volgende die wordt een bempie
Jog ik, dan jogt Jan' in Givenchy...
Delany - "Laat Niet Los" Het is beter dat je wa-acht
We doen het stap voor stap
Op ons gemak
Hou nog va-ast
We doen iets onverwachts
En wacht het af
De tijd zal ons laten zien
Is het echt, is het meant to be?
Hou nog even...