"Club Music 2008" songtekst

Brunzyn & Joost Lyrics

"Club Music 2008"
(feat. Daan Koens)

Ah zo!
Ja dit klinkt wel lekker hoor!
Dit klinkt als muziek in mijn oren
Hier kan ik de hele nacht wel op dansen
Soo, wat een beat

Soms ben ik in de club
En dat vind ik fucking kut
Ik ben fly als een eagle
Of fly als een mockingbird
Tien jaar later en je weet nog steeds niet watskeburt
Heel m'n dick met bloed besmeurd
Maar dat heb ik ook goedgekeurd
Oke, ja jouw wiet die geeft een poepie geur
Maar ikke heb een goed humeur
Ja we drinken Sonnema
En we drinken ook goed likeur
Ik fix geen APK maar bitch I need a grote beurt
Dit is geen sesamstraat maar bitch i need a grote bird
M'n broertje wil een grote beurs maar broertje dat is zo gebeurd
Joost Klein, en ik word groot op de beurs
Stemmen in m'n hoofd ik heb het vakje dan maar rood gekleurd
Ik ken deurwaarders en die stonden plots, voor m'n deur
Want heb weer berry op m'n beurs
Ze noemden mij een nerd maar zit niet in de dagelijkse sleur sleur sleur
Want heb weer berry op m'n beurs
Ze noemden mij een nerd maar zit niet in de dagelijkse sleur

Ga niet naar de after
Ga niet naar dat feestje
Ga niet naar [?]
Ga niet naar de mensen
Ga niet naar de [?]
Ik kan dagen blijven slapen
Ga niet café, ga niet kroeg
Quarantaine maakt me moe (x9)

Soms ben ik in de club
En dat vind ik fucking kut
Ik ben fly als een eagle
Of fly als een mockingbird
Tien jaar later en je weet nog steeds niet watskeburt
Heel m'n dick met bloed besmeurd
Maar dat heb ik ook goedgekeurd
Oke, ja jouw wiet die geeft een poepie geur
Maar ikke heb een goed humeur
Ja we drinken Sonnema
En we drinken ook goed likeur
Ik fix geen APK maar bitch I need a grote beurt
Dit is geen sesamstraat maar bitch i need a grote bird
Soms ben ik in de club
En dat vind ik fucking kut
Ik ben fly als een eagle
Of fly als een mockingbird
Tien jaar later en je weet nog steeds niet watskeburt
Heel m'n dick met bloed besmeurd
Maar dat heb ik ook goedgekeurd
Oke, ja jouw wiet die geeft een poepie geur
Maar ikke heb een goed humeur
Ja we drinken Sonnema
En we drinken ook goed likeur
Ik fix geen APK maar bitch I need a grote beurt
Dit is geen sesamstraat maar bitch i need a grote bird

Yeeehaa
Soo, dat was me het feestje wel!
Onder een tunnel, alles
Dit heb ik nog nooit meegemaakt
Ja, maar de overheid mag dit niet weten he
Tussen ons tweeën is dit
Dit heeft nooit plaatsgevonden!
Ik moet er nu weer vandoor
Ik moet gaan
Doei!


You May Also Like
ANBU - "Barkie Op Zak" Ik heb een barkie op zak Ik ben in de fotto met m'n squad en ze weten ik pay Ik heb een barkie op zak Ik ben in de fotto met m'n squad en ze weten ik pay Dit is ANBU gang ja ANBU gang ja Dit is ANBU...
Donnie - "Geen Centen Maar Spullen" We hebben geen centen maar spullen We kunnen niet leven met enen en nullen Kom, laat mij m'n gang maar gaan Geniet lekker met m'n vrienden Maak op wat ik verdiende Ik leef mijn leven tot ik de pijp...
Ski Aggu - "Hubba Bubba" Mache meinen Tanz, ich bin super-duper drauf 'Ner Schwester wird gepasst, wenn ein Bruder Bubatz raucht Von Home in den Späti und ich suche mir was aus (Ja, ich) Am Elf-Bar-Vape zieh'n und dabei...
Wir Sind Helden & Replay Okay - "Denkmal 2.0 (Replay Okay Edit)" Sie haben uns ein Denkmal gebaut Und jeder Vollidiot weiß Dass das die Liebe versaut Ich werd die schlechtesten Sprayer Dieser Stadt engagieren Die sollen Nachts noch die Trümmer Mit Parolen...
Suzan & Freek - "Andersom Net Zo" Twee, drie, vier Altijd welkom, welkom hier De deur staat open op een kier Je hoeft me niet te bellen voordat je komt Mooi dat je de weg nog wist Ik voel dat je me hebt gemist En da's andersom net...