"Onks Paavil Iso Partsi" lyrics
"Onks Paavil Iso Partsi"
Mitä eilen tapahtu? Onks meis enää särmää?
Meninkö taas rakastuu? Onks vesi vielki märkää?
Oliks siel hanges kalsa? Lähtiks sult jobit alta?
Tuntusko mukavalta, jos sun firma oiski Maltal?
Pitäskö sit olla täs pahoillaan?
Oliks toi sun omil rahoil? No seisooks toi tuoli jaloillaan?
Oisko näit viel muita? Onks uunis lisää puita?
Tai oliks saunas lämmin? Ottaskoha tänään kännin?
Ootsä kyllästyny kaikkeen?
Onks sun vuosi ollu farssi?
Tekiskö mieli hyppää raiteel?
Onks paavil iso partsi?
Ai mitä sulle kuuluu?
Sujuuks maanantai ku tanssi?
Onks hihnal menny huuruun?
Onks paavil iso partsi?
Wo-o-oh, onks paavil iso?
Wo-o-oh, onks paavil iso?
Wo-o-oh, onks paavil iso?
Wo-o-oh
Mite sul menee? No kyl täs etenee
Älä tuu kyselee ku oikeesti vaa syvenee
Onks viina viisasten juoma? Saaks pahaki palkkansa?
Kantsiiks sitä kahvaa ny nuolla? Harva tarkisti faktansa
Kiinnostelee oikeesti ku kilo paskaa
Koitan ottaa aina kaiken ilol vastaan
Mut kun murheiden ja laskujen pino kasvaa
Huomaan, et esitän vaan isoo lasta
Älä jaksa udella enää, man
Katellaa uusiks joskus keväämmäl
Jos jaksais alkaa pikkuhiljaa heräämään
Nukkuuks Dolly Parton selällään?
Ootsä kyllästyny kaikkeen?
Onks sun vuosi ollu farssi?
Tekiskö mieli hyppää raiteel?
Onks paavil iso partsi?
Ai mitä sulle kuuluu?
Sujuuks maanantai ku tanssi?
Onks hihnal menny huuruun?
Onks paavil iso partsi?
Wo-o-oh, onks paavil iso?
Wo-o-oh, onks paavil iso?
Wo-o-oh, onks paavil iso?
Wo-o-oh
Wo-o-oh, onks paavil iso?
Wo-o-oh, onks paavil iso?
Wo-o-oh, onks paavil iso?
Wo-o-oh
Ai mitä sulle kuuluu?
Sujuuks maanantai ku tanssi?
Onks hihnal menny huuruun?
Onks paavil iso partsi?
Writer(s): Eppu Kosonen, Ville-petteri Galle, Jare Joakim Brand, Antti Riihimaeki
- AZLyrics
- J
- JVG Lyrics
album:
"Mun Tapa Pelata" (2022)
You May Also Like
Evelina - "Sireenit" Painan päätä tyynyyn enkä unta saa
Ja 305 lukee mun luurin ruudulla
Ajatukset lyijyy, saa mut hajoomaan
Näis kingsize lakanoissa pitäis olla kahdestaan
Vaikka koitan parhaani mä en osaa sen kaa...
Lukas Leon - "HENDRIX" Niinku Hendrix mä rokkaan aina, pedaali pohjal painan
Hässäkkä käyntiin, tänään meen täysii, enkä mä stoppaa lainkaan
Maailmasta nautin kun vapaana taivaalla lennän mä kotkan lailla
Oon tehny mitä...
Robin Packalen - "Hula Hula" Sä tanssit
Rantavedes silmät kii (Oo-oo-oo)
Taivas on oranssi
Eikä vielä näy tähtii (Oo-oo-oo)
Vesipisarat loistaa sun iholla
Kun katon sua, tiedän miten päin olla
Oot jumalatar sun revityissä...
Haloo Helsinki! - "Beibi" Kuka sä oot
Ja mitä teet mun edessäni kello viis
On aamuyö ja uppoon taas sun silmiis
Ja mietin mikä tunne tää on, oi ei
Kello lyö kuus
Muutetaan maailmaa ja naapuri huus
Olkaa jo hiljempaa mut'...
Pihlaja & Etta - "Bändäri" Sama bullshitti toistuu jälleen
Ku sä meet ja teet must hullun
Ku vaan venaat milloi pääset huviksee
Särkee mun sydämen
Mut a-ah, e-eh
Joka viikonloppu julmaa
Joka riita huudat huora
Sit aamul...