"Resmi Evraklar" şarkı sözleri

"Resmi Evraklar"

Sessizliğin ürpertileri uykudan uyandırıyo' beni
Kimsenin bilmediği günlerden geçtim, o ara kaçtı betim benzim
Tüm şu resmî evraklarda ne kadar da garip duruyor ismim
"Resmen varsın" demek bu belki, belki de yokluğumun belgesi
Terli ve parlak bir alnım var, tırnaklarımda bazı beyazlar
İnadımdan, gururumdan düştüğüm bütün bu durumlar
Gülmüyorum, zerre şakam yok
Damarımda öfkeli çocuklar
Yanı başımda türlü dolaplar, kendime acımalarım maskaralıktan
Bana n'olur söylesin onlar: Kaç kişilik ruhlarınız var?
Yüzyıllardır ölüyorum her gece belki de tam bu saatlerde
Suların, yağmurların, karların ve hatta bütün insanların aklını kaybettiği bi' yerdeyim
Tüm şu resmî evraklarda ne kadar da garip duruyor ismim
Hissettirmeden izledim seni
Yutmak ister beni, alemleri
Pis dümenleri batsın öz güvenleri
Ben, mutsuz ailelerde mutlu kardeşlerden birisi
Asla unutmayacağım sırf utangaçlığı yüzünden yüzlerce fırsat tepenleri
Sonra zihnim dolandı urganlara, boş kovanlara
Boynuma taşlar bağlayıp baksam dipsiz kör karanlığa
Bu arada; şemsiyeler yükseliyor tüm yağmurların ağdalı göğsüne
Harflerin tüm kavisleriyle, törpüyle, örgüyle, hatta buz gibi süngüyle
Kaybolmayı görüyorum her haliyle, bunlardan bihaber ben
Neyi göremiyorum yine ben?
Ben sanırım küflü bir topraktan ve batsın yere tüm resmî evraklar!


Writer(s): Da Poet
You May Also Like
Motive - "Bi Sıkıntı Yok" Bize bi' sıkıntı yok Yine gece oluyo', bütün meraklılar bizi soruyo' Bize bi' sıkıntı yok Şehir Hip hop kokuyo', yine ciğerlerim Hip hop soluyo' Bize bi' sıkıntı yok Oyun, benim oyunum; bundan...
Şehinşah & Ati242 - "SUİKAST MEVSİMİ" Buralari benim elini çek Geçmişten geleceğe dek Yediden yetmişe devinen dev Kurallari değiştirenlerden şeyn Keçe suratlarin dedikleri neyse Tersini dene der Bilir hepsini Bencili, kincisi,...
Diyar Pala - "Yeşilimi Ver" Biri yetmez ikincisi olsun Iki yetmez üçüncüsü olsun Hepsi de bile bile gelir eğlenceye oo Diyar'ın partisi bu ortam kopar, hardcore gang bang boom Etek altı sulu ve de mutlu Yeşilimi ver kafam...
Şam - "Ölüm Orucu" (Sulga) (G-G-Genzo) Ya, aç yeni kayıt Sana mutlu sözler yazmadım bugün Bulmadım aylardır huzurum kayıp Hudutundayım cinnetin eşiği Geriye dönülmez yol ucundayım İyi değilim Azer teybimde son ses...
Hidra - "Nabız" Dokun yanıyorum wo, wo, wo Derin yaralarım yine kanıyo' Bana tutunan daha da batıyo' wo, wo, wo Tükendim ama nabız atıyo' (Nabız atıyo') Dokun yanıyorum wo, wo, wo Derin yaralarım yine kanıyo' Bana...