"En Zor Anım" şarkı sözleri
"En Zor Anım"
Neden gittin gönlümün dermanı, nefesim?
Kalbim kimsesiz kaldı
Mühürlenmiş gözlerimi, bakir sevdamı
Bir kalemde harcadın gitti
Yeni yıla yalnız nasıl gireyim?
Koca bir yıl aşksız geçer mi?
Neden bitti inandığım her güzel şey?
Fikrim sahipsiz kaldı
Göre göre üstüne gittiğim her yanlışın
Altından bin doğru çıktı
Yeni yola yalnız nasıl gireyim?
İnananlarım tarihte kaldı
En zor anım, o son bakışım
Yarım kaldı sensiz hayatım
Bütün arzum seni kazanmaktı
Gecenin en karanlık anında bile
Bir ümit vardı
Neden gittin gönlümün dermanı, nefesim?
Kalbim kimsesiz kaldı
Mühürlenmiş gözlerimi, bakir sevdamı
Bir kalemde harcadın gitti
Yeni yıla yalnız nasıl gireyim?
Koca bir yıl aşksız geçer mi?
En zor anım, o son bakışım
Yarım kaldı sensiz hayatım
Bütün arzum seni kazanmaktı
Gecenin en karanlık anında bile
Bir ümit vardı
En zor anım, o son bakışım
Yarım kaldı sensiz hayatım
Bütün arzum seni kazanmaktı
Gecenin en karanlık anında bile
Bir ümit vardı
Writer(s): Ozan Dogulu, Kenan Dogulu
- AZLyrics
- K
- Kenan Doğulu Lyrics
album:
"Demedi Deme" (2003)
You May Also Like
Tarkan - "Adımı Kalbine Yaz" Senden ne bir haber
Ne selam gelir oldu
Yoksa yerim mi doldu?
Yoluna ektiğim sevgi çiçeklerim
Unutulup mu soldu?
Hani kader bizi ayırsa da bi gün
Kalpler bir olacaktı
Yoksa gurbetin o yalan...
Melike Şahin - "Canın Beni Çekti" Bal damlar ağzından
Amma laflar yaptın
Her yanım bin iltifat
Toyken yerdim bunları
Hummalı kür oyunları
Sende değil kabahat
Bu ne cilve, ne bu iştah?
Azcık
Nefes al, bi' soluklan
Çetin ceviz...
Demet Akalın - "Nazar" Unutuldun bende çoktan
Kalan acısı da kalpte aksesuar
Sevebilirdim gerçek olsan
Hep fake hep filtreli pozlar
Senle eskiyi konuşmanın
Faydası yok bu ilişkiye
Gelgit aklına alışmadım
Doydu kalp kötü...
Murat Boz - "Vazgeçmem" Aşkın yazanı çok
Geride hep yalanı
Kalpsiz olanı tok
Bu mu bunun kuralı
Nerde soranı çok
Niye ki yok bulanı
Bitmez sananı ah
Yaşıyo mu talanı
Haydi dön bi bak yüzüme
Var mı kaldı mı aşktan eserin...
Ziynet Sali - "Herşey Güzel Olacak" Geç kaldım hesapsızca
Kendi hayatımdan çaldım
Seni buldum
Ben bu işten memnun kaldım
Olur mu olmaz mı?
Bizi biraz zorlamaz mı?
Düşünmedim bende senden farksız kaldım
Hadi beni duy
Bu ne biçim huy?...