"Vazgeçtim Senden" şarkı sözleri

"Vazgeçtim Senden"

Yanlış yerde, yanlış zamanda gittin benden
Her günün güneşliydi, yağmurlarda kaçtın selden
İçtiğimiz aşkın şarabıydı, sen melek oldun, şeytan ben
Beş dakika anlasaydın, bitmezdi, henüz erken

İzledim iki kez aynı filmi, bir daha açmam derken
Her şeyi gösterdin gülüm, sağ ol, tutmadın düşerken
Gizlemem senden, içimde ne varsa bilecen
İstediğin olsun, yürü git artık, arkandan gelmeyeceğim, ey

Ufuklara daldı gözlerim, geçmişin tadı tuzu yok
Sağırlara da bi' saz verin, içim nasıl duysun o?
Yakar beni, eder köz, gidene işlemez söz
Yaralar öldürmek pahasına, ne bu öfke, ne bu hırs?

Yaşama körle, üzüm üzüme bakınca kararır
Sonbahar geldi, yapraklar sararır
Vazgeçtim belki, ben de bir gün alışırım buna

Yaşama körle, üzüm üzüme bakınca kararır
Sonbahar geldi, yapraklar sararır
Vazgeçtim belki, ben de bir gün alışırım buna

Yaşama körle, üzüm üzüme bakınca kararır
Sonbahar geldi, yapraklar sararır
Vazgeçtim belki, ben de bir gün alışırım buna


You May Also Like
Tahribad-ı İsyan - "Sınama Beni Yeter" Yağmur yağmadığını düşün ve onun olmadığını Ve yağmur yağmadığında da pencereden bakılmadığını Yani camın önünde kahve dahi içemediğini Anlatsaydım içimdekileri, anlattıklarım içlenirdi Şimdi bir...
Gazapizm - "Karanfil" Karanfil Yakınmam artık özgünleşen furya bizi dört beş sene kandırır Dünya barındığım en karanlık rüya hâlbuki çok kirlenip arındık Elim yanar dokunmam bu sevdaya kararlılık devlet bildi ihtiyari...
Keişan - "İyiyim İyi" (You want smoke?) Hiç iyi değilim, değil, yazıyorum bildiğimi Soranlara diyorum "İyiyim, iyi", aynı yalan "İyiyim, iyi" Kaybettiğim çok yol var, anlamıyo' doktorlar Ama diyorum "İyiyim, iyi", aynı...
Hidra & FerzanBeats - "Filtresiz" (FerzanBeats) Hiç bana göre değil ruhun, bana göre değil Neden inandığın yalanları bana söyledin? "Sevgi, saygı karşılıklı" dedik ama böyle değil Bizim aşkımız bir biçimi sanki aşka sövmenin (Aşkı...
No.1 - "Gecenin Gürültüsü" Sıkılırsın evinde pencereler dar Şaka mısın üstümde bir şeyler var Parasızım gözlerimi açamadılar Haklısın hakkımda tereddütte kal Sapanla olsa bile meteliğe değ nigga Kimin ne söylediği hiç...