"Adem In" songtekst
"Adem In"
Wat is wat?
Hou me vast
Sta op en laat me vallen in de nacht
Wat is wat?
Hou me vast
Hou je adem in
En blaas uit
Hou de vaart d'r in
En rust uit
Ik ben helemaal buiten adem
Uitgeput en op zoek naar diesel
Mijn ogen knappen haast uit m'n kop
En je kan het zien aan m'n giechel
Ik zie Sandra en ze giechelt
Alsof ik haar zacht heb gekieteld
Ik ben [?], waar zijn m'n peoples?
In mijn zak zit iets zo illegal
En ik zweet en zweet
En voel dat de grond beweegt
Ik weet, ik weet niet eens
Zeker of ik nog leef
Maar dat is oké, oké
Ben ready voor ronde twee
Ik breek en neem nog één
Wie doet er met me mee?
Er is heel veel licht en geluid
Heel veel flitsen, heel veel ruis
En het is te veel, kijk uit
Ik wil deze cirkel uit
Er is heel veel licht en geluid
Heel veel flitsen, heel veel ruis
En het is te veel, kijk uit
Deze cirkel wil ik uit
Hou je adem in
En blaas uit
Hou de vaart d'r in
En rust uit
Warming up en dan cool down
Het gaat goed en soms goed fout
Als ik straks weer land op aarde
Voelt de stad weer goed vertrouwd
Ik wil terug, waar ben jij?
Ik wil rust, jij wilt tijd
Iedereen die vindt van alles
Maar ik ben van alles kwijt
Wat is wat?
Hou me vast
Sta op en laat me vallen in de nacht
Wat is wat?
Hou me vast
Hou je adem in
En blaas uit
Hou de vaart d'r in
En rust uit
Hou je adem in
En blaas uit
Hou de vaart d'r in
En rust uit
Writer(s): Bart Goris, Martijn Van Sonderen
- AZLyrics
- K
- Kraantje Pappie Lyrics
EP:
"Life After Daddy" (2024)
You May Also Like
Suzan & Freek - "Als Het Avond Is" Soms voel ik me slecht
Dat je niet zo vaak meer echt praten wil
Dan mis ik de tijd
Dat ik kwaad op je kon zijn
Nu is het stil
Met het vallen van de nacht
Fluister ik nu zacht
Hoor je mij misschien...
Snelle - "Smoorverliefd" Twee, drie, vier
Want hij wilde haar wel brengen, ruim anderhalf uur
Door regen en door wind, maar liefst één hand aan het stuur
Met nog een hand op haar dijen, want zo ver mocht ie al gaan
En d'r...
Ronnie Flex - "Energie" Que nerviosa estás...
¿Estás segura que quieres hacer esto?
Si, supuesto Normaal doe ik dit niet
Ik hoop dat jij dit ziet
Ik voel je energie
Het is okey-ey-ey-ey
Normaal praat ik niet veel
Nee...
Bizzey - "SKAFFA" Ziggy, ey
Ro-Rocky, Rocky, what's going on?
Bizzey!
Schatje, geef me soetoe
Je maakt me skaffa
Schatje, we gaan loesoe
Maar never dagga
Ik ben een piecie droeloe
Maar never lastig
En die strakke...
Jonna Fraser - "Ik Kom Bij Je" Jij neemt veel te lang de tijd
Lag het aan mij was jij bij mij
Ik zie het jij bent goed voorbereid
Maar wat voor jou geldt, geld ook voor mij Voor mij, Voor mij, Voor mij, Voor mij
Voor mij ey yeah...