"Hyvikset Ja Pahikset" lyrics

"Hyvikset Ja Pahikset"

Meidän piti olla jotain suurempaa
Ei kasvettu erilleen, ei kasvettu ollenkaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii

Vaihtareit, valintoi, haasteita ja virhearvioita
Sovittiin että jaksetaan kun niit tulee, vaik ei pitäis tulla
Suunnitelmat hiottiin niin huolel et on huolii enää jäljel
Nyt mä mietin itekseen
Oliks täs missään vaihees mitään järkee

Meidän piti olla jotain suurempaa
Ei kasvettu erilleen, ei kasvettu ollenkaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii
Tän piti olla ihan eri maa
Mut sama sade sataa meidänkin ikkunaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii

Opinnot, kihloihin, muistetaan et täytyy pitää hauskaa
Nyt hymyilet vaan jutuille jotka sai sut aikasemmin nauraa
Outo tunne hiipii meidän kotiin iltaisin kun valot sammuu
Mä mietin miten rakastuisin suhun uudelleen ennen aamuu

Meidän piti olla jotain suurempaa
Ei kasvettu erilleen, ei kasvettu ollenkaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii
Tän piti olla ihan eri maa
Mut sama sade sataa meidänkin ikkunaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii

Tän piti olla ihan eri maa
Mut sama sade sataa meidänkin ikkunaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii


Writer(s): Johannes Alexander Brotherus, Joonas Paul Tuomas Luhtavaara, Aarni Juhani Soivio, Okko Ilmari Saastamoinen
You May Also Like
BEHM - "Polvet Edellä Puimuriin" Nyt on käsillä kriisi Kaasupoljin suorastaan kiintyy lattiaan On perässäni poliisi Näin koko saattue saatiin tätäkin katsomaan Miten tämäkin päättyi niin Menin polvet edellä puimuriin Kaikki asiat...
VIIVI - "Sä Päätit Tän" Älä sano mitään siit ei oo apua Meist ei oo mitään jäljel enää Mulle se ei riitä et alat katua Se ei oo ok et mua petetään Kun vellot itsesäälissä Muista, sä itse päätit tän Jenkeissä joku oli...
Kiki - "Kuka Itkee Nyt" Kuka itkee nyt Sus oli vaaraa ja mafiaa Jotai maagista karismaa Halusin uskoa tarinaan Et kahesta pahasta hyvän parin saa Mut meijä telkkaris pyöri pelkkii kyynelkanavii Säätiedotukset täynnä...
Bee - "Kolmatta Linjaa" Mä haluun kaiken tänää, enkä huomenna Enkä aio enää ootella Tiiän et oon lahjakas ja loistava Ois jo aika se muidenkin huomata Mä haluun miljoonii tienaa En kuun lopus pulloi palauttaa Vaik tilin...
Portion Boys - "Seksi Seinäjoella" Je-i-jee-je-i-jee Sellasta se on Pohjalainen alkaa kovilla ampumaan Siitä romantiikka on aika kaukana Se rikkoo äänivallin, ei riitä ees Peltorit Isojoki, Teuva, Lapua ja Alavus Siellä myös on...