"Hyvikset Ja Pahikset" lyrics
"Hyvikset Ja Pahikset"
Meidän piti olla jotain suurempaa
Ei kasvettu erilleen, ei kasvettu ollenkaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii
Vaihtareit, valintoi, haasteita ja virhearvioita
Sovittiin että jaksetaan kun niit tulee, vaik ei pitäis tulla
Suunnitelmat hiottiin niin huolel et on huolii enää jäljel
Nyt mä mietin itekseen
Oliks täs missään vaihees mitään järkee
Meidän piti olla jotain suurempaa
Ei kasvettu erilleen, ei kasvettu ollenkaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii
Tän piti olla ihan eri maa
Mut sama sade sataa meidänkin ikkunaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii
Opinnot, kihloihin, muistetaan et täytyy pitää hauskaa
Nyt hymyilet vaan jutuille jotka sai sut aikasemmin nauraa
Outo tunne hiipii meidän kotiin iltaisin kun valot sammuu
Mä mietin miten rakastuisin suhun uudelleen ennen aamuu
Meidän piti olla jotain suurempaa
Ei kasvettu erilleen, ei kasvettu ollenkaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii
Tän piti olla ihan eri maa
Mut sama sade sataa meidänkin ikkunaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii
Tän piti olla ihan eri maa
Mut sama sade sataa meidänkin ikkunaan
Meistä tuli tyypillisii taviksii, hyviksii ja pahiksii
Writer(s): Johannes Alexander Brotherus, Joonas Paul Tuomas Luhtavaara, Aarni Juhani Soivio, Okko Ilmari Saastamoinen
- AZLyrics
- K
- KUUMAA Lyrics
album:
"Hyvikset Ja Pahikset" (2023)
You May Also Like
BEHM - "Polvet Edellä Puimuriin" Nyt on käsillä kriisi
Kaasupoljin suorastaan kiintyy lattiaan
On perässäni poliisi
Näin koko saattue saatiin tätäkin katsomaan
Miten tämäkin päättyi niin
Menin polvet edellä puimuriin
Kaikki asiat...
VIIVI - "Sä Päätit Tän" Älä sano mitään siit ei oo apua
Meist ei oo mitään jäljel enää
Mulle se ei riitä et alat katua
Se ei oo ok et mua petetään
Kun vellot itsesäälissä
Muista, sä itse päätit tän
Jenkeissä joku oli...
Kiki - "Kuka Itkee Nyt" Kuka itkee nyt
Sus oli vaaraa ja mafiaa
Jotai maagista karismaa
Halusin uskoa tarinaan
Et kahesta pahasta hyvän parin saa
Mut meijä telkkaris pyöri pelkkii kyynelkanavii
Säätiedotukset täynnä...
Bee - "Kolmatta Linjaa" Mä haluun kaiken tänää, enkä huomenna
Enkä aio enää ootella
Tiiän et oon lahjakas ja loistava
Ois jo aika se muidenkin huomata
Mä haluun miljoonii tienaa
En kuun lopus pulloi palauttaa
Vaik tilin...
Portion Boys - "Seksi Seinäjoella" Je-i-jee-je-i-jee
Sellasta se on
Pohjalainen alkaa kovilla ampumaan
Siitä romantiikka on aika kaukana
Se rikkoo äänivallin, ei riitä ees Peltorit
Isojoki, Teuva, Lapua ja Alavus
Siellä myös on...