"Kolme Toivetta" lyrics
"Kolme Toivetta"
Mä oon kahen markan länkkäri
Tässä yhen markan kaupungissa koitan kituuttaa
Onks se ihme jos mua ärsyttää?
Sä olit ihmeellinen ilmestys
Muistan edelleen ne päivät jotka sain olla sun kaa
Mut olit ohikulkumatkal vaan
Mä muistan silloin tuulisena iltana
Sä annoit mulle kolme toivetta
Mulla oli yks ja ainoa
Älä mee, älä mee, älä mee
Sä olit tän kaupungin ainoa
Valo jonka näin pois katoavan
Mulla oli yks ja ainoa
Älä mee, älä mee, älä mee
Meni päivii, meni viikkoja
Ja mä luulin ihan liikaa ja luulin että oot mun kaa
Ihan tosissaan sä oot mun kaa
Mä oon kovis, mä oon pelimies
Enkä kaipaa sua ollenkaan, enää et lähe pois
Mut pelkkii ongelmia mulle toit
Mä muistan silloin tuulisena iltana
Sä annoit mulle kolme toivetta
Mulla oli yks ja ainoa
Älä mee, älä mee, älä mee
Sä olit tän kaupungin ainoa
Valo jonka näin pois katoavan
Mulla oli yks ja ainoa
Älä mee, älä mee, älä mee
La la la la la la la
La la la laa-a la, (Älä mee, älä mee, älä mee)
La la la la la la la
La la la laa-a la
La la la la la la la
La la la laa-a la, (Älä mee, älä mee, älä mee)
La la la la la la la
Mä muistan silloin tuulisena iltana
Sä annoit mulle kolme toivetta
Mulla oli yks ja ainoa
Älä mee, älä mee, älä mee
Sä olit tän kaupungin ainoa
Valo jonka näin pois katoavan
Mulla oli yks ja ainoa
Älä mee, älä mee, älä mee
Writer(s): Jonas Olsson, Johannes Alexander Brotherus, Joonas Paul Tuomas Luhtavaara
- AZLyrics
- K
- KUUMAA Lyrics
You May Also Like
Nelli Matula - "Dopamiini" Yössä luuri kii kerjäämässä ongelmii
Hetken se vaan helpottaa
Annat sellasii katseit joist saa kylmiksii
Koton niit en enää saa
Helpompaahan oisi tehä niinku kuuluu
Jos sä oisit siellä vaan...
ibe - "KÄVELLÄÄN" Jo-joka askel ku tanssin
Sun kaa kahden ku dalssin
Mä voin laskee sun tahtiin
Mennään kävelee katui tän kaupungin
Ihan mihi vaan, määränpäätä ei oo
Viedä saa vaisto, sato tai paisto (Ayy, ayy)
Väliä...
Bee - "Ympyrää" Yksin kotona
Tuijotan kattoa
Joku mus on vikana, mut en mä osaa tulkita
Mikä tällä kertaa tämän olon takana
Eiks lääkkeet vaikuta vai liikaa univelkoja
Kai vähän hukassa
Päässä kaaosta
Liikaa...
Isac Elliot - "Kompastun" Oon täällä taas
Koitan juosta pakoon mut mä kiinni saan
Joka viikonloppu suhun kompastun
Takas luoksesi mä kohta tuun
Valehtelen itselleni taas
Tän illan jälkeen omii teitä kuljetaan
Mut joka...
Sanni - "Jos Mä Voisin Tuntee Mut" Sopinu oon kaikkea
Mulle vähä vaikeeta pysähtyä ja vaikka hengitellä itekseen
Vaikee olla nainenkaan kaiken tämän paineen kaa
Hyväksyy et riitän vaik en mitään tee
Otan kuvii enkä laita niitä...