"Jos Mä Voisin Tuntee Mut" lyrics
"Jos Mä Voisin Tuntee Mut"
Sopinu oon kaikkea
Mulle vähä vaikeeta pysähtyä ja vaikka hengitellä itekseen
Vaikee olla nainenkaan kaiken tämän paineen kaa
Hyväksyy et riitän vaik en mitään tee
Otan kuvii enkä laita niitä mihinkään
Päiväunii mähän otan vaikka väsyttää
Mut nyt tarviin ystävää
Jos mä voisin tuntee mut
Ja saisin olla sen kaa kahestaan vaan
Hakisin noutoruokaa ja bissee alhaalta
Haluisin kysyä sen kuulumisia ja kuunnella
Jos mä voisin tuntee mut
Ja saisin tuijottaa sen naamaa vaan
Tietäsin kaikki haaveet ja mikä pelottaa
Mutta en tiedä et minkä takia
Se joka paikkaan pakenee mua
Onhan mulla kaikkea, kaveritja likejä
Tiiän et on onni syntyy Suomeen, jee
Silti mua ahdistaa vaikka pääsen taksilla
Joka viikko terapeutin huoneeseen
Taas se sanoo et oon ihan vähän hektinen
Laita jalat maahan ota ihan pieni hetkinen
Meniks se jo
Jos mä voisin tuntee mut
Ja saisin olla sen kaa kahestaan vaan
Hakisin noutoruokaa ja bissee alhaalta
Haluisin kysyä sen kuulumisia ja kuunnella
Jos mä voisin tuntee mut
Ja saisin tuijottaa sen naamaa vaan
Tietäsin kaikki haaveet ja mikä pelottaa
Mutta en tiedä et minkä takia
Se joka paikkaan pakenee mua
Haluun olla mulle parempi
Olla sen paras kaveri mut sil on taas palaveri tai studioo
Mut jos se vaan mua tapaisi vaik ruokatauol nopeesti
Tiiän et se muistaisi kuka oon
Jos mä voisin tuntee mut
Ja saisin olla sen kaa kahestaan vaan
Hakisin noutoruokaa ja bissee alhaalta
Haluisin kysyä sen kuulumisia ja kuunnella
Jos mä voisin tuntee mut
Ja saisin tuijottaa sen naamaa vaan
Tietäsin kaikki haaveet ja mikä pelottaa
Mutta en tiedä et minkä takia
Se joka paikkaan pakenee mua
Olla mulle parempi
Olla sen paras kaveri
Mutta en tiedä et minkä takia
Se joka paikkaan pakenee mua
Writer(s): Alpo Otava Nummelin, Sanni Kurkisuo
- AZLyrics
- S
- Sanni Lyrics
You May Also Like
JVG - "Mauton Jasso" Se pyllyy hyllyy
Ja paukkuu ku auton basso
Tsiigaa tuol menee mauton jasso
(Damn)
Se pyllyy hyllyy
Ja paukkuu ku auton basso
Tsiigaa tuol menee mauton jasso
Äärimmäises kulmapöydäs
Häärin blehat...
Haloo Helsinki! - "Jos Mun Pokka Pettää" Mistä tiedän että kuka on oikea
Kun joku on pitkä, joku toinen on soikea
Joku on hullu ja joku on kaunis?
No toi on Härkä ja toi on Kauris
Ja nyt mä kuljin sun ovea kohti
En tunne sua yhtään, koko...
Evelina - "Me Ei Kuuluta Toisillemme" Sun paita mun pääl
Oot ainoo kenet nään
Ei pitäis herää sun vierestä
Mut ku mä nään meidät yhdessä
Ei pitäis kai elää hetkessä
Mut en saa sua pois mun mielestä
Ku toinen tuntuu näin oikeelt
Ei kai...
Gettomasa - "Hyvä Me" Ah jeah, ah jeah
Woooo
Herään Kortepohjast ilma viileen (Hrrr)
Kiipeen kohti huippuu, ilma hikee (Workkii)
Mä kasasin tän koko paskan ihan ite (Minä)
Nyt mun klikin nimi virallinen (Kp)
Ne on...
Nelli Matula - "Ojaan" Tää pitäis nyt puhuu auki
Sun kosketuksesta en nauti enää, hmm
Eikä musta tunnu siltä et haluaisin sun sylistä herää
Öisin jutellaan ku oltais vaan frendei
Ei siin, miks me jäätäis suremaa menneit...