"Mun Pitäis Se Jo Tietää" lyrics
"Mun Pitäis Se Jo Tietää"
(feat. Sonny)
Sen mum viimeisen piti olla viimenen
Mut sit mä jätin sen
Sormet ristien teen saman lupauksen
Jota pidä en
Kaukaa kaikki on aina kauniimpaa
Jahtaan jotain mitä ei vaan kiinni saa
Taas silmät kusettaa
Ja aina uudestaan mun sydän päätyy sitä uskomaan
Mun pitäis se jo tietää
Ei caihtamalla saa aina parempaa
Mun pitäis se jo tietää
Mut joku saa mut kaipaamaan aidan taa
Mun pitäis se jo tietää
Mun pitäis se jo tietää
TV ahdistaa, joku urpo taas
Ettii rakkaustarinaa
Kaunistutta vaan et se on tavallaan
Niin samaistuttavaa
Kaukaa kaikki on aina kauniimpaa
Jahtaan jotain mitä ei vaan kiinni saa
Taas silmät kusettaa
Ja aina uudestaan mun sydän päätyy sitä uskomaan
Mun pitäis se jo tietää
Ei caihtamalla saa aina parempaa
Mun pitäis se jo tietää
Mut joku saa mut kaipaamaan aidan taa
Mun pitäis se jo tietää
Mun pitäis se jo tietää
Nonii, just ja vituiks jälleen
Fiksumpi ei kituis tälleen
Mä vedän tän nii urakalla vihkoon
Et moleskines ei oo sivui jäljel
Ihmissuhteet on verrattavis oluisiin
Kun ne on kylmii voi helposti lähtee
Miks on iisimpää vaan tuupata se tuoppi nurin
Ku päästää se kitkerä keravalainen lämpee
Ei näis tunteis oo järkee
Se on klisee, plus se on niheet
Ja se tekee egolleki eritysen kipeet
Jos totuus paljastuuki mielipiteeks
Mitä jos se ruoho onki yhtä vihreet
Mitä jos et haluu nähdä sitä siks et
Peitänki sil vaa nää mun omat virheet
Mun pitäis se jo tietää
Ei caihtamalla saa aina parempaa
Mun pitäis se jo tietää
Mut joku saa mut kaipaamaan aidan taa
Mun pitäis se jo tietää
Mun pitäis se jo tietää
- AZLyrics
- K
- KUUMAA Lyrics
You May Also Like
ibe - "<3" Nyt on perjantai tai oikeestaa lauantai
Valvoin taas vaihteeks vähä liian kauan kai
Sen jälkeen kun sust tuli osa mun syklii
En oo harrastanu enää unirytmii
Vaikutan varmaanki ulospäinsuuntautuneelt...
Bee - "Caesar" En anna anteeksi, en unohda
Näytänkö mä silt, et mul on dementia?
Kuinka tyhmänä sä pidät mua?
Ei enää aikaa, ei luottoa
Mä oon jo valmis ja sul liikaa velkoja
Miks sanot, ku et tarkota?
Mä otan...
Haloo Helsinki! - "Pulp Fiction" Mä astun baariin sisään
Ei missään juuri ketään
Ja kävelen suoraan jukeboxin luo
Laitoin biisin soimaan
Sä ilmestyit sanoen: "Hymy mulle suo"
Chuck Berry alkoi tunnelmoimaan
Mä sanoin sulle "Moi...
BEHM - "Apokalyptinen Häpeä" Mä en uskonut koskaan sattumaan
Mut tarpeeks kun alkoi sattumaan
Puhuin ihan mitä sattuu taas nyt hävettää auttakaa
Jos tunne on kooltaan niin valtavan suuri
Et huoneeseen mahtuu se juuri ja juuri...
Gettomasa - "Jälkeekään" Yeah
Uh, yeah
Mä täytin just tankin, nyt lyyään auto käyntii ja sassii (Aha)
Sit hyppää vaa mun kiesiin, mentiin
Ei aikaa alkaa miettii tai empii
Ei oo suunnitelmaa, on vaan suunnilleen (Uh)
Mut sä...