"Magkänsla" text
"Magkänsla"
Jag tror vi har nåt riktigt bra
Magkänsla, magkänsla
Jag tror det kommer som det ska
Jag går bara på, bara min känsla
Och det finns mycket man kan säga på vägen
Men utan dig inga sanna ord
Jag går bara på, bara på känsla
Ibland så kommer det va mörkt
Magkänsla, magkänsla
Men du vet att det e lugnt
Jag tittar med stormens öga
Och det e så lätt att bli dum i huvet
Jag gör det till och med själv
Får se vad jag kommer att känna
Jag kommer aldrig bli klar om jag väntar
Nej, jag går bara på, bara på känsla
Det kommer alltid att vridas och vändas
Men jag går bara på, bara på känsla
Jag vet det blåser omkull här i vinden
Ja, vad var det jag sa, ja du visste
Magkänsla, magkänsla
Ahhh
Jag tror vi kommer dit vi ska
Magkänsla, magkänsla
Och jag e full av massa bra
Jag går bara på, bara min känsla
Och det finns mycket man kan hitta i världen
Men man får aldrig nog, när man e tom
Och jag e full, full av det bästa
Jag kommer aldrig bli klar om jag väntar
Nej, jag går bara på, bara på känsla
Det kommer alltid att vridas och vändas
Men jag går bara på, bara på känsla
Jag vet det blåser omkull här i vinden
Ja, vad var det jag sa, ja du visste
Magkänsla, magkänsla
Jag visste du visste
Utan dig drar jag runt
Du får mig att gå och stå emot vinden
Utan dig blåser jag omkull
Vad var det jag sa, ja, du visste
Magkänsla, visste du visste
Magkänsla
Magkänsla, jag visste du visste
Magkänsla
Ahhh
Writer(s): Laleh Pourkarim, Gustaf Thorn
- AZLyrics
- L
- Laleh Lyrics
You May Also Like
Håkan Hellström - "Valborg" Änglarna har åkt på pisk
Gårdarna är grönsvarta
Och i Azalea kan man inte undgå att bli kär
Där går en som svär att allt du gör är gott
Mhm, ja, jag är din, om du
Vill ha en idiot lägg din hand i...
estraden - "Aldrig Mer Vara Du" Nästan där dit vi aldrig skulle gå
Jag tror vi hamna här för vi aldrig sa förlåt
Klockan är mycket, säg vad du tycker
Säg vad du vill för en gångs skull
Vi ger väl för mycket, känns som du redan har...
Myra Granberg - "Tills Mitt Hjärta Går Under" Jag ska älska dig tills mitt hjärta går under
Uti alla stunder, med blixtar och dunder
Lova mig att vi räknar sekunder
För, baby, jag är alltid med dig
Baby, de får säga vad de vill, ingenting som...
September - "Teddybjörnen Fredriksson" För länge sen,är jag fyllde fyra år
Fick jag en gåva av min far
En fin present
När jag fyllde fyra år
Som jag sen länge hade kvar
Teddybjörnen Fredriksson
Ja så hette han
En gång var han bara min...
Mando Diao - "När Solen Färgar Juninatten" Det är lagom kallt att andas
Det är lagom varmt att leva
Genom daggen kan jag följa dina spår
Över blomningsgröna marker
Ner mot boningsröda gårdar
Jag är fatt dig vid din sida där du går
När solen...