"Vårens Första Dag" text
"Vårens Första Dag"
Vårens första dag
Och jag vill va' med
Och jag vill va' så med
Så att jag kan se
Att jag är en del av allt
Vårens stora dag
Och jag vill va' med
Låt mig leva längre
Nu när jag kan se
Kom våren, kom skratten
Kom tårarna om natten
Låt mig vara, låt mig vara lite till
Jag är, jag är inte beredd att gå än
Låt mig finnas, låt mig finnas lite mer
Jag är, jag är inte beredd att dö än
Inte än
Nä
Jag är, jag är inte beredd att gå än
Inte än
Nä
Jag är, jag är inte beredd att gå
På din stora dag
Ville jag va' med
Jag bad
Låt mig leva längre
Men genom dina ögon
Såg jag barnen, jag såg skratten
Jag var tårarna om natten
Jag såg barnen, jag såg skratten
Jag var tårarna om natten
Låt mig vara, låt mig vara lite till
Jag är, jag är inte beredd att gå än
Låt mig finnas, låt mig finnas lite mer
Jag är, jag är inte beredd att dö än
Inte än
Nä
Jag är, jag är inte beredd att gå än
Inte än
Nä
Jag är, jag är inte beredd att gå
Inte än
På din stora dag
Då ville jag va' med
Då ville jag va' med där
Låt mig vara, låt mig vara lite till
Jag är, jag är inte beredd att gå än
Låt mig finnas, låt mig finnas lite mer
Jag är, jag är inte beredd att dö än
Inte än
Nä
Jag är, jag är inte beredd att gå
På din stora dag
Ville jag va' med
Ville jag va' med
Writer(s): Laleh Pourkarim, Gustaf Thorn
- AZLyrics
- L
- Laleh Lyrics
You May Also Like
Miriam Bryant - "Passa Dig" Tiden står still
I min tidsmaskin
Jag tog bort din bild
Från min mobil
Låtsas längta länge nu
Vi tar en sista, de stänger ju
Du säger ingenting till slut
Vem fan är du?
Våra somrar, tusen tårar
Allt...
Thomas Stenström - "Västerbron" Det är mörkt nu
Inte en strimma ljus
Det var väl år sen Du var lycklig nu
Jag vet att det är du att hålla allting inne
Men har sett dina tårar falla över allt som brinner
Du tänkte hoppa från...
estraden - "Aldrig Mer Vara Du" Nästan där dit vi aldrig skulle gå
Jag tror vi hamna här för vi aldrig sa förlåt
Klockan är mycket, säg vad du tycker
Säg vad du vill för en gångs skull
Vi ger väl för mycket, känns som du redan har...
Thomas Stenström - "Nätterna" Nätterna
Vi är bäst om nätterna
Akta dig för solens ljus
Snälla kom, kom kvällarna
Känner du allt
Som jag känner allt?
Att hjärtat nästan faller ut
Snälla kom, kom kvällarna
Vill ha dina andetag
Din...
Norlie & KKV - "Där Jag Hänger Min Hatt" Vi båda drack för mycket vin
Och vi sa, "Fuck it"
Solen sken, vi stod vid Stora scen
Och vi sjöng till tonerna av Lykke Li
Och vi höll om varann och sa
"I natt så är det du och jag"
Men du försvann,...