"NOVEMBRE" testo
"NOVEMBRE"
Vaje, fuje mmo mmo (Fuje mmo mmo)
Ma nun saccio addò (Ma nun saccio addò)
E nun saccio why (E nun saccio why)
Mo me n'aggi''a í (Me n'aggi''a í)
Lost inside the rain (Lost inside the rain)
A novembre i' e te (A novembre i' e te)
Nun me sento assaje bbuono, nu poco accussì
Comme faccio 'o ssaje, mo me 'nserro e sto sulo i'
No, nun tengo genio 'e parlà, p'ammore 'e Dio
'Mmiez'a tutt''e tarantelle d''e cumpagne mieje
Vaco abbasc'ô Messico o è tutto nu suonno?
I' t''o ddico, brucio 'o passaporto e po nun torno
Nun tenevo idea 'e comme ev''a jucà
Penzavo ca vincevo invece mo è fernuta ccà (Uoh)
Vaje, fuje mmo mmo (Fuje mmo mmo)
Ma nun saccio addò (Ma nun saccio addò)
E nun saccio why (E nun saccio why)
Mo me n'aggi''a í (Me n'aggi''a í)
Lost inside the rain (Lost inside the rain)
A novembre i' e te (A novembre i' e te)
Nun me sento assaje bbuono, nu poco accussì
Comme faccio 'o ssaje, mo me 'nserro e sto sulo i'
'E diebbete c''a vocca so' facile a 'pparà
Na voce dint'ê chiocche ca me dice: "Fuje 'a ccà"
È tossico si stongo male si tu nun ce staje
È tossico si canto ca nun magno e bevo assaje
Trase dint'â vita mia, i' te voglio bbene assaje
Popo come 'int'â canzone
Pronto, comme staje?
Just want to go (Just want to go)
Ma nun saccio addò (Ma nun saccio addò)
E nun saccio why (E nun saccio why)
Mo me n'aggi''a í (Me n'aggi''a í)
Lost inside the rain (Lost inside the rain)
A novembre i' e te (Now, oh, now, oh)
Vaje
Just want to go, just want to go
I just want to go-go-go, just want to go
I just want to go, just want to go-go
I just want to go, just want to go-go
I just want to go, just want to go
I just want to go-go-go, just want to go
I just want to go, just want to go-go
I just want to go, just want to go-go
Vaje
- AZLyrics
- L
- LIBERATO Lyrics
album:
"LIBERATO III" (2024)
You May Also Like
Negramaro - "Parlami D'amore" Coprimi la testa con la sabbia sotto il sole
Quando pensi che sian troppe le parole...
Dimmi se c'è ancora sulle labbra il mio sapore
Quando pensi che sian troppe le paure
Parlami d'amore se
Quando...
Geolier - "500K" (Pah, pah, pah)
(Uà)
Yeah
– made another hit
Sto arapenno ll'uocchie, sto ancora sbadiglianno
Pecché stongo in vacanza d'austo a luglio
M'inquadrano a Venezia, me danno diece premie
Tu nn'addiviente...
Salmo - "ALDO RITMO" Ritmo
Ah, o-oggi primo giorno di una nuova vita (Ah)
Cancello tutti i nomi dalla mia rubrica (Ah)
Se penso di fuggire, sono già alla guida (Ah)
Ci sarà un posto dove l'uomo non è un parassita (Ah)...
Calcutta - "Del Verde" Preferirei, che non esistesse il mondo
Nemmeno la città più bella che io abbia visto
Preferirei perderti nel bosco, che per un posto fisso
Preferirei, una spiaggia di Sardegna
Preferirei, scaldarmi...
Gemitaiz & MadMan - "Che Ore Sono" End of messages
Press "delete" to erase all old messages
All old messages erased
Press two to play new messages Dai, rispondimi
Non possiamo farne un dramma
Giro un'altra canna
Poi richiamo mamma e...