"Weinig Liefde" songtekst

"Weinig Liefde"
(feat. Jonna Fraser)

[Lijpe:]
Het is donker hier op straat
Weinig liefde, zoveel haat
En door de pijn, weet je heel goed wie het meent
Als het veranderd zijn ze daar
Heb je niks, dan is het klaar
En aan het eind, ben je altijd weer alleen
Zeg me dan, wie voelt je
Je bent altijd weer alleen
Jij en je gevoelens, je bent altijd weer alleen

Al heb je mensen om je heen, bro
Alles volgens plannen met systeem, bro
Focus op je fam en op je cake, bro
Ga niet veel te diep in heel die game, bro
Probeer mijn verlies te accepteren maar was heethoofd
Vind alleen m'n rust in m'n geloof, ik hou me laylow
Ik hoef niet meer te kiezen, ik pak twee, bro
Pak m'n brieven netjes, en beleefd ook
Ik zei ze: ik ga rapen, had verder nog geen idee, bro
Rij zo naar Tarifa, ontbijt hier snel in San Pedro
Twee R'en op het stuur, of die Mansory logo daar
Maar we sprongen ooit uit de metro
We lagen wakker van de stress en van die plannen
Als het lag aan al die mannen, was ik plat en had ik geen do
Peso's, al word ik weer gepayd zo
Dit is niet voor lang meer en ik weet ook
Dat er niemand is die het gaat doen hoe ik het deed, bro
Ik had honger, maar geen liefde voor de game, bro

Het is donker hier op straat
Weinig liefde, zoveel haat
En door de pijn, weet je heel goed wie het meent
Als het veranderd zijn ze daar
Heb je niks, dan is het klaar
En aan het eind, ben je altijd weer alleen
Zeg me dan, wie voelt je
Je bent altijd weer alleen
Jij en je gevoelens, je bent altijd weer alleen

[Jonna Fraser:]
Tijd is niet te remmen, dus we leven fast
Hou me stevig vast, want misschien kom ik niet eens meer back
's Avonds osso komen vind ik al een blessing
Want het leven dat we leiden, leidt tot jealousy en traps
En we buigen never, dus die situaties ga je hebben
Hou het 100 met je, dat is waar de meeste me van kennen
Ja, ze smoken met je, praten om het door te gaan vertellen
En de keuze die je maakt, die valt niet altijd te herstellen
En ze hebben hem gecatcht, nu kan hij never meer z'n bed in
Hij is getoucht door nieuwere modellen
Smith & Wesson
Ik heb m'n ma gezegd dat ik veilig thuis kom
Dus ik heb protection on me
Ongeacht de uitkomst

[Lijpe:]
Het is donker hier op straat
Weinig liefde, zoveel haat
En door de pijn, weet je heel goed wie het meent
Als het veranderd zijn ze daar
Heb je niks, dan is het klaar
En aan het eind, ben je altijd weer alleen
Zeg me dan, wie voelt je
Je bent altijd weer alleen
Jij en je gevoelens, je bent altijd weer alleen


You May Also Like
KA - "Voorspeld" Ik deel m'n laatste euro met je al doe ik het zelf M'n trust naar jou is honderd ook al zeg ik het zelf Zit te denken aan die tijd als die ander me belt M'n trust naar jou is 100, trust mezelf voor...
Esko - "Platzak" Wat the fuck, ik heb het gister weer eens laat gemaakt Een nieuwe deal, ik heb een halve M laatst gemaakt je net een Fenix, kom je grijpen net 'n adelaar Die rapper last steeds Mojo's, z'n laatste...
Henkie T - "Tom Brady" Luister naar mezelf in de benz want ik ben de realest Techteam met me bro's celeana en fienes Spreid door het hele land net een focking virus Vraag die mannen wie de echte leider van vier is Chrystal...
Qlas & Blacka - "Niet Dom Doen" Dit is Henkie T, de visionair Shoutout naar mn yung Qlas & Blacka Deze mannen runnen de straten van Rotterdam deze dagen Niet alleen Roffa , heel nederland Ga die mannen kijken, bedrijvigheid, Boem,...
JoeyAK - "Gabos" Oh ze willen squeezen (cubes) Oke let's get 'em bro En ik werd betaald om dingen op te fokken maar ik ben geen gigolo De bullets die zijn net een koptelefoon want die dingen die gaan in je hoofd Ik...