"Batan Dünyanın Malları" şarkı sözleri
"Batan Dünyanın Malları"
Sağım solum markaydı artık seçim
Koltuk belası aç seyredelim
Bi gün herkes on beş dakika
Başkan olsun bitsin bu film
Boyumuz posumuz postumuz
Kameramız en büyük dostumuz
Röntgencilik ortak becerimiz olmuş
İzletmeye doyamıyoruz
Sosyal mesafenizi koruyunuz
Sosyal medyaya yumulunuz
Az takipçiniz varsa eğer
Sanat için azcık soyununuz
Bugün insanlar uçaktan düştü
Şarzı bitmiş dönemedi süpermen
Amazonlar uzayda güneşlendi
Emojiler yağdı gökyüzünden
Allahım aklıma fikrime sahip ol
Çıldırdı patron kapıyoruz dükkanı
Selam uzaylı inan biz dostunuz
Karşında batan dünyanın malları
Dünya nereye koşar
Çivisi çıkar
Fakire kanar
Nuhun gemisi batar
Karaya vurur
Aylan'lar
Tornavidayla kafa ayarı yapardım
Şimdi aptal kutusu bile akıllı
Kalemle kaset sarardım başa
Şimdi tüm hayatım bulutta saklı
Yine masal anlatıyor mavi kuş
Resmine kanma aslında baykuş
Kuyuya bir taş atar su sıçrar
Akıllılar alır bir güzel duş
Allahım aklıma fikrime sahip ol
Çıldırdı patron kapıyoruz dükkanı
Selam uzaylı inan biz dostunuz
Karşında batan dünyanın malları
Dünya nereye koşar
Çivisi çıkar
Fakire kanar
Nuhun gemisi batar
Karaya vurur Aylan'lar
Allahım aklıma fikrime sahip ol
Çıldırdı patron kapıyoruz dükkanı
Selam uzaylı inan biz dostunuz
Karşında batan dünyanın malları
Karşında batan dünyanın malları
Karşında batan dünyanın malları
Writer(s): Ferman Akgul, Sarigul Yagmur
- AZLyrics
- M
- maNga Lyrics
album:
"Antroposen 001" (2021)
Holosen
Mavi Nokta
You May Also Like
Teoman - "Serseri" Bunlar güzel günlerimiz
Daha beter ol'cak her şey
Dünya zaten yalan dolan
Kaderden kaçamaz insan
Vurulmuş kalbinin ortasından
Aynaya bakmam, kendimi bilmem
Hayat acıtınca dünyayı sevmem
Ne yazık...
Model - "Buzdan Şato" Herkes yalnızdır kendi buzdan şatosunda
Biri gelip duvarları eritsin ister
Herkes denizci fırtınalı okyanusta
Bir limana yelkenleri indirmek ister
Herkes bir savaşçıdır kendi savaşında
Birisi için...
Yüzyüzeyken Konuşuruz - "Sen Varsın Diye" Seni bir kere görsem belki rahatlar içim
Yıllar oldu görmedim, belki de biraz özledim
Nasıl bir sevdaysa ancak kalbimi dağladım
Seni kaybedip ağladım
Üstümden sanki trenler geçti, yine el salladım...
Dolu Kadehi Ters Tut - "Neyin Nesi" Düşüyorum ona, biri tutsun
Dalıyorum dibe 'Beni yutsun' diye
Çabalıyorum ama çok zorsun
Yanıyorum 'Bu kız benim olsun' diye
Düşüyorum ona, biri tutsun
Dalıyorum dibe 'Beni yutsun' diye
Çabalıyorum...
mor ve ötesi - "Bir Derdim Var" Bir derdim var artık tutamam içimde
Gitsem nereye kadar
Kalsam neye yarar
Hiç anlatamadım, hiç anlamadılar
Herkes neden düşman
Herkes neden düşman
Unuttuk hepsini, nuhun nefesini
Gelme yanıma sen...