"Sommartider Hej!" text
"Sommartider Hej!"
Lugn vi hinner
Kort till marken o till himlen
Som sommarregn
Hett o salt
Sommartider hej du gör sommar i mig
Hej sommartider
Sommartider hej
Nej ja vet de e februari
Men sommar i mig
Man väljer sina vänner
Är din om du vill
Inte vad man känner
Inte vad hjärtat
Vill o vill du veta
Jag vill att du ska veta
Du ska veta att
Det är varmt o överallt
Salt o sand på vägen
Sommar sen december
Lugn vi hinner
Kort till marken o till himlen
Som sommarregn
Hett o salt
Sommartider hej du gör sommar i mig
Hela huset är öppet
Hela jag med
Han som står på scen va kär i dig
Men du valde mig
Sommartider hej
Du gör sommar i mig
Det som nyss inte ens värkte
O kändes mer som en reservdel
Slår så det syns i tinningen
Känner igen
Känslan sommarregn
Lugn vi hinner
Kort till marken o till himlen
Lugn vi hinner
Sommartider hej du gör sommar i mig
Du säger jag beter mig som ett barn
O det är bra
Det e såna små saker
O att du jämt är vaken
O up för vad som helst
December sommarregn
Solsken i mörker
Lugn vi hinner
Sommartider hej du gör sommar i mig
Lugn vi hinner
Kort till marken o till himlen
Som sommarregn
Hett o salt
Sommartider hej du gör sommar i mig
Lugn vi hinner
Kort till marken o till himlen
Som sommarregn
Hett o salt
Sommartider hej du gör sommar i mig
Writer(s): Markus Anders Krunegard
- AZLyrics
- M
- Markus Krunegård Lyrics
album:
"TUTTI FRUTTI - från lokalen under sushin" (2021)
You May Also Like
Caesars - "It's Not The Fall That Hurts" All my life I've been fall- fall- falling apart,
Been tumbling down quick first right from the start
I never learned just get up and go on
Until I'm just knocked right off of my feet
But it's not...
Erik Hassle - "Hurtful" I used to laugh it off
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in a pouring rain...
Lars Winnerbäck - "Stockholm I Okt" Stockholm i oktober kan va
Som metall mot metall i passagen ner mot Ropsten station
Som cigarettrök och ozon
Som trädens alla färger när du ser dom från Skanstullsbron
Och kvällen är en gammal film...
Mando Diao - "Vi Lever Nu" Mörkret fyller gatorna och fågelsången tyst men jag hör andetag
Hjärtat slår jag andas in och stannar upp för dom som går I skuggorna
Följer bäckens dunkla sorl, ta min hand vi börjar gå mot...