"Afgesloten (Acoustic)" songtekst
"Afgesloten (Acoustic)"
Donkere nachten, harde geluiden, pijnlijke woorden
Zonder te praten viel ik naast jou in slaap
Keek in je ogen, waarna ik geloofde, toen jij me beloofde
Dat het morgen weer beter zou gaan
De pijn is ontdooid
Ik voel me sterker dan ooit
Kijk waar ik sta het boeit me niet meer
Slechts een wazige herinnering, waar ongeveer
Leek alles zwaar en leek alles donker
Zie mezelf in de zee maar jij bent diep gezonken
Kop in het zand, heb die tijd gehad
Mij zie je niet meer rennen, ik ben beter dan dat
Kijk waar ik stond, ik liet alles open
Maar nu heb ik het voorgoed afgesloten
Je kreeg in de gaten dat ik het zou laten, niet durfde te praten
Speelde een spel waar het leek alsof alles gewoon
En als ik iets bracht naar boven, dan werd het verschoven en bleef ik geloven
Maar wat zich telkens weer toonde, was een donker patroon
De pijn is ontdooid
Ik voel me sterker dan ooit
Kijk waar ik sta het boeit me niet meer
Slechts een wazige herinnering, waar ongeveer
Leek alles zwaar en leek alles donker
Zie mezelf in de zee maar jij bent diep gezonken
Kop in het zand, heb die tijd gehad
Mij zie je niet meer rennen, ik ben beter dan dat
Kijk waar ik stond, ik liet alles open
Maar nu heb ik het voorgoed afgesloten
Maar nu heb ik het voorgoed afgesloten
De pijn is ontdooid, ik voel me sterker dan ooit
Writer(s): Simon De Wit, Meau Hewitt
- AZLyrics
- M
- MEAU Lyrics
You May Also Like
Tabitha - "Tijd Vliegt Voorbij" Ze zeggen alles went
Maar nee dat voel ik niet
Ookal heb ik vrede in mijn verdriet
Ik zie jou in alles om me heen
Zelfs in mijn eentje ben ik niet alleen
Ookal zijn je foto's nog alles wat ik heb
Ik...
Wulf - "Mind Made Up" It's funny how this shit we take for granted
Is bound to blow up in your face
I said it once before and I meant it
Me, myself and I went seperate ways
Went seperate ways
I didn't know just where to...
Snelle & Maan - "Blijven Slapen" Wat doe ik mezelf aan?
Dat ene jurkje aangedaan
Ik ben te vroeg van huis vertrokken
Dat is hoe het gaat
En doe ik dan hetzelfde aan?
Casual chic, of is dat hem net niet?
En hoelaat gaat de laatste...
Douwe Bob - "Was It Just Me" I stood outside your door
With my heart in my hand
I didn't dare to knock
Oh, I hope you understand
I went back to my ship
And I called you on your phone
'Cause there's some things that I deserve to...