"Liefde Onderschat" songtekst
"Liefde Onderschat"
Ik heb het even niet gedeeld
Hoe het voelde wat je deed
'k Hou het hier nog even stil
Ook omdat ik het niet weet
Want ik verander met de dag
En wat ik denk verandert mee
Want soms ben ik wat van slag
En soms zit alles even mee
Want ik verloor
Maar won de grootste prijs die er te winnen was
We gingen door
En nu hoop ik dat het blijft, dus hou me vast
"En het wordt nog zoveel beter", zeg je steeds
Maar heb nog nooit zo'n angst gehad
Ik heb de liefde onderschat
(Oeh, oeh)
(Oeh, oeh)
Soms dan is er een gevoel
Dat ik even daar wil laten
Wat gezeik en wat gedoe
En dan kan ik niet meer praten
Maar ik voel dat je me kent
Dat je mij wil laten leven
Zoals ik dat ben gewend
Oh, ik wil je alles geven
Maar ik weet
Dat ik nooit voorspellen kan hoe 't lopen gaat
En ik vergeet
Alle kleine twijfels toch weer van vandaag
"En het wordt nog zoveel beter", zeg je steeds
Maar heb nog nooit zo'n angst gehad
Ik heb de liefde onderschat
(Oeh, oeh)
Ik heb de liefde onderschat
(Oeh, oeh)
Hou me vast (Oh)
Of je breekt m'n hart (Oh)
Je bent m'n alles (Oh)
Ik heb de liefde onderschat (Oh)
Hou me vast (Oh)
Of je breekt m'n hart (Oh)
Je bent m'n alles (Oh)
Ik heb de liefde onderschat (Oh)
Je bent m'n alles
Je bent m'n alles
Je bent m'n alles
Je bent m'n alles
Want ik verloor
Maar won de grootste prijs die er te winnen was
We gingen door
En nu hoop ik dat het blijft, dus hou me vast
"En het wordt nog zoveel beter", zeg je steeds
Maar heb nog nooit zo'n angst gehad
Ik heb de liefde onderschat
Writer(s): Meau Hewitt
- AZLyrics
- M
- MEAU Lyrics
album:
"Liefde Onderschat" (2025)
You May Also Like
Snelle - "In M'n Bloed" Steeds vaker valt 't mij op
Dat ik als kind best veel gevoel heb opgekropt
En dat dezelfde problemen
Die ik niet heb van een vreemde
Nog elke dag spelen, ze zijn beslist niet opgelost
Het kon bij...
Suzan & Freek, Claude - "Vas-y (Ga Maar)" We zouden altijd samen blijven
Maar wie je was is niet meer bij me
Je dis vas-y, vas-y, vas-y
Je dis vas-y, vas-y
Kijk niet om en laat me achter
En tot je terugkomt blijf ik wachten
Je dis vas-y,...
Froukje & S10 - "Misschien" Ah, ah, ah, ah
Misschien moet ik in God geloven
Misschien zou het me kunnen troosten
En stel: ik ga weer in een dorpje wonen
Zo ver zou jij het niet laten komen
Altijd alleen, kon het altijd...
Claude - "La Pression" Bloeddoorlopen ogen
Het was een lange nacht
Dan zeg ik het zacht
Wat moet ik doen? Geef ik me over?
Niemand om me heen
Oh, où sont-ils passés, passés ?
En ik weet
Soms zijn het zware tijden
En lijkt...
DI-RECT - "My Blood" I would always wonder
About a hundred different ways
Of how to make it one day
And never let my fortune change
Each day was another ride
That would move with the speed of my desires
Nobody's ever...