"Ghetto Boy" text
"Ghetto Boy"
Skenet bedrar, skenet bedrar
Jag är inte den du tror jag e, jag är inte den du tror jag e
Alright jag är en ghetto boy, jag sa det
Jag e en ghetto boy
Jag ser ut som en mille, mille hos dig
När jag går ut samlas kvinnorna nära mig
Ni bor på avenyn o tror jag bor där med
Bara för att min swag e dyr men där har ni fel
Jag e bara en ghetto boy
En ghetto boy
Mitt namn ger dig span bor på 60 kvadrat o jag delar den med brorsan o han muckar nu snart
Jag e bara en ghetto boy
Jag måste avslöja en hemlighet
Jag bryter ner allting och avslöjar min identitet
Utan att skämta tjejer vet att jag e ständigt het
Försöker passa in, de e ingen har som skäms för de
Lika bra o vara ärlig ärlig med dig
Lever i en annan värld med de e okej
O alla vet att de handlar om swag, vi tar oss in till stureplan o vi festar med brats
Jag skulle köpa mina kläder där på NK
Slösa mina hundra spänn men de va stängt då
Men innan jag går hem så blir de nog h&m
Alla kan den där skjortan, inget som slår den
Men som sagt jag bor bara runt hörnet, ifall du kanske får för dig att sova över
Behöver inte va rik för o ha fett med skoj
Var jag än hamnar kommer jag alltid va ghetto boy
Jag ser ut som en mille, mille hos dig
När jag går ut samlas kvinnorna runtom mig
Ni bor på avenyn o tror jag bor där med
Bara för att min swag e dyr men där har ni fel
Jag är bara en ghetto boy, en ghetto boy
Mitt namn ger dig span bor på 60 kvadrat, jag delar den med brorsan o han muckar nu snart
Jag har min louis bag i månan, louis bag för månan
Men skyll inte på mig de va inte jag som råna
Jag fick den billigt från min ghetto butik
Vill inte främja brott men jag e långt ifrån rik
Så finns de special price just for me, ja de e klart jag kollar din penis för billigt pris, som willys för billigt pris
Om michael jackson va här skulle han sagt ey de finns billie jeans
Jag o mitt folk vi står aldrig i kön, alltid nån vi känner som fixar maten så de e skönt
Alla har sin stil
Sjukt att skylten lyser grönt på varenda klubb vi går till så vi slipper slösa lön
O parfymen sitter rätt vilket lockar fram bytet
Vissa tycker de e hett så dom vill dansa med mig i slutet
På kvällen när dom frågar vart jag bor, så svarar jag runt hörnet men de e inte som dom tror
Jag ser ut som en mille, mille hos dig
När jag går ut samlas kvinnorna runtom mig
Ni bor på avenyn o tror jag bor där med, bara för att min swag e dyr men där har ni fel
Jag är bara en ghetto boy, en ghetto boy
Mitt namn ger er span bor på 60 kvadrat o jag delar den brorsan o han muckar nu snart
Så vart e mina ghetto boys?
Algere, biskop, frölunda, backa o bergskär
Vart e mina ghetto boys?
Västerort, bokyrka, söderort, rinkeby o kista
Vart e mina ghetto boys?
Rosengård, grindängen, mölla, sofielund jag sa
Vart e mina ghetto boys?
Torvalla, gottsunda, råslätt haga vi går in
Jag ser ut som en mille, mille hos dig
När jag går ut samlas kvinnorna runtom mig
Ni bor på avenyn o tror jag bor där med bara för att min swag e dyr men där har ni fel
Jag är bara en ghetto boy, en ghetto boy
Mitt namn ger er span bor på 60 kvadrat o jag delar den med brorsan o han muckar nu snart
Jag e bara en ghetto boy
Writer(s): Sami Rekik
- AZLyrics
- M
- Medina Lyrics
You May Also Like
Newkid - "Baby?" Äre lugnt om jag kallar dig baby?
Äre lugnt om jag kallar dig baby?
För alla dessa namn gör mig crazy
Om du har nått emot det så säg dää
Så är det lugnt om jag kallar dig baby?
Säg mig äre alright,...
Tjuvjakt - "Pipa" Va' är det för pipa?...
Värme på ön sen taggar vi utåt
En otrevlig jävel med taggarna utåt
Everyday im hustlin'
Kalla mig Juholt
Jesper Swärd på din scen, kalla det slutsålt (yeah)
Klart man är...
Darin - "Satellit" Tänk så liten världen är här uppe
När jag svävar högt här I det blå
Vill jag bara stanna så länge hjärtat slår
Jag var mer än jag en gång trodde
Jag fick gräva djupt för att förstå
Glömmer aldrig...
Miss Li - "Våran Sång" Jag ja var bara barnet
När jag stod där på planen
I en stad gjord av stål
Och det känns som igår
När jag missade målet
Och jag hör alla hånen
Knäna fulla med sår
Fast det har gått så många år
Minns...
Rasmus Seebach - "Natteravn" Jeg flakker rundt
jeg ved ikke hvor jeg hører til
hey endnu en tur i byen
hva' fanden skal det føre til
alt for længe har jeg været natteravn
så mange smukke mennesker
i indre København
ser en...