"Kommer Aldrig Gå" text

"Kommer Aldrig Gå"

Du bruka va den som fick upp mig när jag mådde piss
Nu minns jag knappt när jag höll om dig sist
För mycket spänning i luften som en blixt
Och även fast jag har byggt upp hela min värld kring dig
Är det inte värt det när du inte ger din själ till mig

Så farväl till min kära varför blev det så hära
När jag saknar dig så tittar jag upp på vår stjärna
Och märkte nu att jag har kvar halva ditt hjärta
Runt min hals tar av den nu när jag vet att vi inte funkar alls

Och alla 100 chanser som vi har gett
Betyder ingenting nu har ändrat om min adress
Men det känns som jag dör varje gång jag hör någon med samma namn
Vill inte veta vad jag gör om jag såg dig i någon annans famn

Men i alla fall nu mår grannarna bra för tunna vägar ja dom hörde nog allt som vi sa
Idag känns inte som igår det kommer inte gå
Jag lyssnar på mitt inre och mitt hjärta säger

Det kommer aldrig gå gå oh åh
För idag känns inte alls som igår
Det kommer aldrig gå gå oh åh
Jag finner inga andra ord en förlåt

Finns inget enkelt sätt för alla sett gör ont
O det ja sett gör ont o det ja ser e tomt
Ja skrev ett SMS men ja saknar mod för att trycka send
Så många känslor som vill ut
För gnistan lever än
Ja älskar dig du är min sanna vän
Kvinnan som ja dör för sanningen e den
Att vi dör ju på kuppen vi kväver varann
Ja pallar inte längre så va är ja för man
Feg eller ego vet jag inte ens själv
Men det ja vet e att vi två inte kan leva som en
Så varför ska vi låtsas när vi vet
Att the end närmar sig i filmen
Det e väl kärleken
Men nu e vi här vid grinden
Du vill stanna ja vill dra så ja pussar dig på kinden
Du svarar med en kram
Förlåt mig habibti ja ber dig förlåt
Men här slutar våran väg för det kommer aldrig gå


Writer(s): Ali Jammali, Sami Rekik
You May Also Like
Lov1 - "Amors Pilar" Mina filmer blir drama Jag vet inte varför kan någon förklara Aldrig varit den som vill såra men Blir som det blir så du vem ska man hata Det här är vår sista minut Vi vet allt tillslut men det är...
Stiftelsen - "Vart Jag Än Går" Lägg din hand mot min kind och visa mig vägen Kommer du ihåg den? Det känns så skönt att komma hem För när du ser mig, blir du lycklig Om du känner dig ensam, öppna dig då Dela med dig av känslan,...
Newkid - "Baby?" Äre lugnt om jag kallar dig baby? Äre lugnt om jag kallar dig baby? För alla dessa namn gör mig crazy Om du har nått emot det så säg dää Så är det lugnt om jag kallar dig baby? Säg mig äre alright,...
Veronica Maggio - "Hela Huset" Min bleka kind är svart av smink, hör hela huset sova tungt Finns inget jag behöver som är någon annanstans Jag skulle kunna dö nu, med kinden mot din hals Jag reser mig ur våran säng, lämnar dig...
Robinholta & Myra Granberg - "Älska Mig" För när solen inte skiner mer och regnet bara faller ner Då vill jag vara bredvid dig Du är det finaste som finns Du är det vackraste jag vet Och när evigheten tagit slut och ingenting är som förut...