"Du Går Nu" text
"Du Går Nu"
Jag kom dit med en vän
Hon fick köra mig hela vägen
Jag kände hur hårt hon höll
Och hur mina tårar brände innan dom föll
Jag stod utanför
Såg hur hjärtat slog under tröjan
Sen ringde jag på
Å jag har hatat mig själv för din blick när jag såg vad den såg
Du sa
Ja jag visste från början
Jag hade rätt hela tiden
Du går nu
Ja jag visste från början
Att jag var här på nåder
Du går nu
Allting som vi lovat vart tar det vägen
Du går nu
Å allt som jag gav dig
Jag gör aldrig om det
Du går nu
Jag kunde bara inte längre
Det var som att kroppen sa nej
Som spår från en sämre tid
Så minns jag mig
Blir jag någonsin förlåten
Ja var och en skäms för sitt
Men med mod och utan stolthet
Så minns jag dig
När du sa
Ja jag visste från början
Jag hade rätt hela tiden
Du går nu
Ja jag visste från början
Att jag var här på nåder
Du går nu
Allting som vi lovat vart tar det vägen
Du går nu
Å allt som jag gav dig
Jag gör aldrig om det
Du går nu
Ingen känner mig som du
Ingen gör mig som du
Ingen får mig som du fick mig
Å jag visste från början
Jag hade rätt hela tiden
Du går nu
Ja jag visste från början
Att jag var här på nåder
Du går nu
Allting som vi lovat vart tar det vägen
Du går nu
Å allt som jag gav dig jag gör aldrig om det
Du går nu
Allting som vi lovat vart tar det vägen
Du går nu
Å allt som jag gav dig jag gör aldrig om det
Du går nu
Jag stod utanför
Såg hur hjärtat slog under tröjan
Writer(s): Melissa Horn
- AZLyrics
- M
- Melissa Horn Lyrics
album:
"Jag Går Nu" (2015)
You May Also Like
Norlie & KKV - "Din Idiot" Minns allt som igår, min sol gick i moln
Ditt ord va förlåt
Du har sagt det förr
Du vet vart jag står, när du ber mig förstå
Du vill ha mig som då, men en del av mig föll
Den gången du sov med någon...
Stiftelsen - "Vildhjärta" Vad är det för fel på dig?
Varför vill du ha mig i din famn?
Vad är det för fel på mig?
Jag vill ju bara ha dig, lite ibland
Jag tror vi kommer ses
Jag vet vi kommer gå igenom det, det där
Som vi...
Mando Diao - "I Ungdomen" Det glittrar så gnistrande vackert i ån
Det kvittrar så lustigt i furen
Här ligger jag lat som en bortskämd son
I knät på min moder naturen.
Det sjunger och doftar och lyser och ler
Från jorden och...
Ulrik Munther - "Närmare Himlen" Kom till mig, kom till mig
Du har gått lite fel
Vem fan har inte det?
Men du och jag, du och jag
Kan gå vilse tillsammans,
Om du följer mig ska jag följa dig
För det finnas en plats,
Nånstans där...