"Säg Förlåt" text
"Säg Förlåt"
Stora varvet i parken
Det var sol den dagen
Där i ljuset höll vi handen
Jag tror att du var glad
I försvar har jag glömt allt bra
Jag har knappt några minnen kvar
Men jag ville
I alla fall försöka
Säg förlåt
Och allting är förlåtet
Säg förlåt
Och allting är förlåtet
Inget beslut har gjorts så ont
Ingen förlust har varit så svår
Säg förlåt
Säg förlåt
Fast vi inte pratar längre
Bär jag dig med mig
Jag klarar saker jag aldrig trodde
Du skulle se mig
Du skulle se hur det faktiskt blev
Jag höll det du lovade
Jag ville
I alla fall försöka
Säg förlåt
Och allting är förlåtet
Säg förlåt
Och allting är förlåtet
Inget beslut har gjorts så ont
Ingen förlust har varit så svår
Säg förlåt
Tänk om alla efter dig får svårt att komma nära mig
Säg förlåt
Jag har försvarat dig i stunder när jag borde stått emot
Försökt att göra andra misstag än vad du har gjort
Jag tror du glömde att du älska mig
Det gjorde aldrig jag
Jag tror att du alltid kommer ångra att du aldrig sa
Förlåt
Writer(s): Claes Bjorklund, Melissa Horn, Rikard Lidhamn
- AZLyrics
- M
- Melissa Horn Lyrics
album:
"Den Jag Kunde Blivit - Den Jag Blev" (2024)
You May Also Like
estraden - "Aldrig Mer Vara Du" Nästan där dit vi aldrig skulle gå
Jag tror vi hamna här för vi aldrig sa förlåt
Klockan är mycket, säg vad du tycker
Säg vad du vill för en gångs skull
Vi ger väl för mycket, känns som du redan har...
Thomas Stenström - "Aldrig Vågat" Aaah, aaah
Aldrig vågat säga de orden du sa
Aldrig vågat säga de orden du sa
Tiden som har gått är förlorad
De chanser som jag hade är slut
Våga aldrig säga "För evigt"
För evigt som du
Vet inte hur...
Petra Marklund - "Händerna Mot Himlen (Acoustic)" Tror du att du och jag kommer att ses igen?
Tror du att du och jag, har en framtid tillsammans?
Tror du att du och jag kommer att leva länge än?
Det tror inte jag
Tror du att du och jag kommer att...
Darin - "Den Sista Sången" I varje ord och varje rad
Kommer jag nu sudda ut det som finns kvar
Jag väljer mig och vänder blad
Vi kommer aldrig bli det som vi kunde va
O jag kommer sakna att skriva om dig
För du fick de...
Norlie & KKV - "Näktergal" Om man sprungit runt hela stan är det klart att man blir anfådd
Baby kanske stannar här ett tag andas in och du fyller upp ett tomrum
Andas ut och lutar mig tillbaks
Det är sad romance för vi kunde...