"4Life" lyrics
"4Life"
Aina sä oot siin, katot silmiin, tiiän et kaikki on alright
Ei ne saa kii, meidän sydämii, haluun olla sun kaa 4Life
Jos mun ote alkaa lipsuu, ota kii ku alan tippuu
Aina sä oot siin, katot silmiin, haluun olla sun kaa 4Life
Pyyhit mun kyyneleet, ku itkin
Ennen olin ihan rikki
Pidit pystys ku en pysyny itte
Yhen yön jutut oli mulle pikavippei
[?] kii ku Ikke
Etin vastauksii, ku löydän kysy sitten
Somes näkee parisuhteit, mut ne on feikkei
Täst ei tuu kenenkää kaa mitää hei jos meist ei
Tehää lapsii, mut en leiki mitää leikkei
Eksyn, jos en löydä sun luo reittei
Tuntuu, että ois kaikki money
Ku sä oot mun wife 4life mami
Aina sä oot siin, katot silmiin, tiiän et kaikki on alright
Ei ne saa kii, meidän sydämii, haluun olla sun kaa 4Life
Jos mun ote alkaa lipsuu, ota kii ku alan tippuu
Aina sä oot siin, katot silmiin, haluun olla sun kaa 4Life
Alright alright, haluun olla sunkaa 4life
Alright alright, haluun olla sunkaa 4life
Eläny jo neljä, haluan more life
Otan kaiken mikä tää mulle tarjoo
Vaik vaikee olla yksin, pelannu mun varjoo kai
Muilt hyväksyntää ja mun arvoo hain
Mitä rakkaus tarkottais, ku se tappais mut ja se haavottais
Jos sä kaadut me kaaduttais
Mitään ilman sua mä en saavuttais
Tehny uukkarin sata kertaa
Ku [?] kumppani mulle vaa paras kelpaa
Tuntuu, että ois kaikki money
Ku sä oot mun wife 4life mami
Aina sä oot siin, katot silmiin, tiiän et kaikki on alright
Ei ne saa kii, meidän sydämii, haluun olla sun kaa 4Life
Jos mun ote alkaa lipsuu, ota kii ku alan tippuu
Aina sä oot siin, katot silmiin, haluun olla sun kaa 4Life
Alright alright, haluun olla sunkaa 4life
Alright alright, haluun olla sunkaa 4life
Ota kii, ota kii, ota kii
Haluun olla sunkaa 4life
- AZLyrics
- M
- Mikael Gabriel Lyrics
You May Also Like
Haloo Helsinki! - "Hulluuden Highway" Sulje silmät, sulje suu
Sulje kaikki aistit niin tää helpottuu
Laske viiteen, tuhanteen
Laske hartiat takas kohdalleen
Taas kuuluu pampam, sä kävelet pois
Tahdot yhen päivän, ettei joku raivois
On...
Cheek - "Kuka Muu Muka" Kuka muu muka, kuka muu muka J.H.T
Tiedätkö on keveempää raidaa yksin edellä aikaa
Tehdä juttui joita toisista ei oo tekemään lainkaan
Puolet räppäreist ei tajuu rimmaamisest mitään
Ennen mikkiin...
costee - "Kännissä Tai Läpällä" Sä voit tehä mitä haluut beibi
Mut mun frendit no go
Mut menit ja sen teit tietenkin
Eiks sult löydy omatuntoo?
Se jäbä tajus et se teki väärin (eih)
Se ei näytä mulle ees naamaa
Säkin voisit ottaa...
JVG - "Tuulisii" Nää vuodet ollu tuulisii
Oot nähny mut viimeks telkus tai jos oot lukenu paskauutisii
Mun on pakko jatkaa matkaa vaa
En oo montaa kertaa kerenny sunkaa jäädä vatkaamaa
Paskaa vaa välil sataa niskaa...
Lukas Leon - "Rooma" Rakkaus on ku oopperaa
Kaunista mut harvoin onnellista loppuu
Kynttilää molemmista päistä poltetaa
Vaik tiedetään et siin ei ole mitään tolkkuu
Puolestas valmiin mä sotii ku gladiaattori
Ku suunta...