"Mut En Mä Sano Niin" lyrics

"Mut En Mä Sano Niin"
(feat. Jambo)

[Mikael Gabriel:]
Oon joutunu tekee uhrauksii
Oon kehäs, mut ei ketää enää kulmauksil
Mä en ees tiiä paljo mul on vauhtii
Paljo mul on aikaa, siks on pakko nauttii
Ku taivas tippuu päälle, se ei varota tai pidä ääntä
Ei oo paljoo asioita maailmas, mistä minä päätän
Muuta ku et ketä valitsen mun ympärille
Kaikki luulee, et ne menestyy, vaik harva meistä yltää sinne
Ja viel harvempi meist pysyy siel
Siihe tarvitaan duunii, taitoo ja kykyi viel
Sä voit kysyy, mut ei meinaa, et oon vastaamas
Luulit varmaa, et mä rimmaan tähä "vastaajas"
En oo nii ennalta-arvattavis
Joutunu tekee valintoi, ne ei oo kannattavii
Puren hammast ku nään ketä tääl on vallassa kii
Tekis mieli sanoo fuck politiikka, fuck Sanna Marin

Mut en mä sano niin
Mut en mä sano niin

Et en mä usko enää Helsingin sanomiin
Nää kyynelet on aitoi ja ne on valuvii
Vuodet on nii savusii
Oon nii nälkäne jäbä, vaik oon just syöny mäkis
Mä oon nii nälkäne jäbä, niin ku oisin just lyöny läpi
Nyt mä teen vaa diilei mistä hyödyn mäki
Hyödynnän niit taitoi, mitä teilt ei löydy käsist, yeah
Mä oon tarpeeks sytyttäny, ei kukaa yllättyny
Ei tarvii yllyttää, mä oon jengii tarpeeks tylyttäny
Ei sieluu tyydyttäny tai auttanu hengittää
En pysty selittää, en osaa vielkää esittää
Ne ei koita viedä vapaut, vaa vapauden eristää
Edistää vaa niitten pelii, pitää meidät erillään
Meit eri suuntiin revitää, mä koitan siivet levittää
Koitin lentää, mut oon unohtanu miten se nyt menikään

[Jambo:]
(Laita se pyörii)
Yeah
(Oota, mä käyn nopee)
Ah

Yksin läpi, kyl siin jäbät jotain koukkaili
(Chäämbou)
Ku lyön läpi, ei oo läpät enää loukkaavii
Onks tää showbisnes showpainii?
Mut jos oon kehäs, nii voin sanoo kohta sattuu
Aloin nauttii elämäst, ku aloin ottaa vastuut
Perintönä traumoi, menny monta lapsuut
Mä mietin superautoi, menestys auttaa mua karkuun
Karkuun sitä jäbää, jonka seurassaki yksin
Karkuun sitä jäbää, joka kelas et oon tyhmin
Tajuun kans, et mähän toistan aina saman syklin
Huollan jarrui, kunnes aika nostaa kytkint
Elän herroiks, oman tekstin varas kaikki
Mietin monii kertoi onks tää meitsin paras haippi
Kerään euroi, hei, eiks massilla saa laiffii?
Mut auto Bondin leffastki on peltikasa parkis
Jos se turruttaa, nii mulle maistuu
Suden vaatteist kurkkaa lammas
Junnut on tulevaisuus
Mut tääl me kaikki purraan hammast

(Chäämbou)
Luotan vaistoihi, enkä toho Hesarii
Katon jalkoihi, ku nään leipäjonon Hesaril
Vihaa sisäl, mut en silti tartu pesariin
Vaa olin samanmielisten kaa jossai sekasin


You May Also Like
Evelina - "Sydän Sulaa" Mä en usko sattumaan Tiesin et oot tänne matkalla Missään kohtaa maailmaa En oo tavannu sun kaltasta Beibi mun korvissa Beibi sä kuulostat Beibi sinfonialta Beibi tiiät et saat Beibi mut tuntemaan...
VIIVI - "Kultapieni" Mä en tajuu mitä tapahtuu Tunnen vaan kipuu voitko ottaa multa pois sen Miks sä yhtäkkii et mua haluu Onks sul joku muu, onks sul joku toinen Eihän rakkaus voi noin vaan katoo Tuntuu et suhun on...
Pyhimys - "Jättiläinen" Mä oon vaan tää tunnetilojen tuuliviiri Itsetuhosesti pyörin, en saa mistään kiinni Kompastelen murusiin, pieniin ongelmiini Mitätön, mitaton rikkinäinen riimi En mä pyytäny et syntyisin tänne Tyynyn...
Ollie - "Älä Riko Mua Enää" Vaikka tää kaikki muuttuu saat silti lupauksen Jos sulta jotain puuttuu mä kyllä hommaan sen Mutta tiiä tämä oon vielä hauras Mut särjettiin, ihme etten oo jo haudas Oon valmis tukemaan, sut ulkoo...
Portion Boys - "Miesflunssa" Tääl Pohjolassa kyl palella saa On mulla jääpussit täynnä hunajaa Se on Portion Boys Ja HesaÄijä tääl moro Vie roskat - Ei pysty Tiskaa tiskit - Ei pysty Siivoo vessa Pese pyykkii Viikkaa lakanat -...