"Mut En Mä Sano Niin" lyrics
"Mut En Mä Sano Niin"
(feat. Jambo)
[Mikael Gabriel:]
Oon joutunu tekee uhrauksii
Oon kehäs, mut ei ketää enää kulmauksil
Mä en ees tiiä paljo mul on vauhtii
Paljo mul on aikaa, siks on pakko nauttii
Ku taivas tippuu päälle, se ei varota tai pidä ääntä
Ei oo paljoo asioita maailmas, mistä minä päätän
Muuta ku et ketä valitsen mun ympärille
Kaikki luulee, et ne menestyy, vaik harva meistä yltää sinne
Ja viel harvempi meist pysyy siel
Siihe tarvitaan duunii, taitoo ja kykyi viel
Sä voit kysyy, mut ei meinaa, et oon vastaamas
Luulit varmaa, et mä rimmaan tähä "vastaajas"
En oo nii ennalta-arvattavis
Joutunu tekee valintoi, ne ei oo kannattavii
Puren hammast ku nään ketä tääl on vallassa kii
Tekis mieli sanoo fuck politiikka, fuck Sanna Marin
Mut en mä sano niin
Mut en mä sano niin
Et en mä usko enää Helsingin sanomiin
Nää kyynelet on aitoi ja ne on valuvii
Vuodet on nii savusii
Oon nii nälkäne jäbä, vaik oon just syöny mäkis
Mä oon nii nälkäne jäbä, niin ku oisin just lyöny läpi
Nyt mä teen vaa diilei mistä hyödyn mäki
Hyödynnän niit taitoi, mitä teilt ei löydy käsist, yeah
Mä oon tarpeeks sytyttäny, ei kukaa yllättyny
Ei tarvii yllyttää, mä oon jengii tarpeeks tylyttäny
Ei sieluu tyydyttäny tai auttanu hengittää
En pysty selittää, en osaa vielkää esittää
Ne ei koita viedä vapaut, vaa vapauden eristää
Edistää vaa niitten pelii, pitää meidät erillään
Meit eri suuntiin revitää, mä koitan siivet levittää
Koitin lentää, mut oon unohtanu miten se nyt menikään
[Jambo:]
(Laita se pyörii)
Yeah
(Oota, mä käyn nopee)
Ah
Yksin läpi, kyl siin jäbät jotain koukkaili
(Chäämbou)
Ku lyön läpi, ei oo läpät enää loukkaavii
Onks tää showbisnes showpainii?
Mut jos oon kehäs, nii voin sanoo kohta sattuu
Aloin nauttii elämäst, ku aloin ottaa vastuut
Perintönä traumoi, menny monta lapsuut
Mä mietin superautoi, menestys auttaa mua karkuun
Karkuun sitä jäbää, jonka seurassaki yksin
Karkuun sitä jäbää, joka kelas et oon tyhmin
Tajuun kans, et mähän toistan aina saman syklin
Huollan jarrui, kunnes aika nostaa kytkint
Elän herroiks, oman tekstin varas kaikki
Mietin monii kertoi onks tää meitsin paras haippi
Kerään euroi, hei, eiks massilla saa laiffii?
Mut auto Bondin leffastki on peltikasa parkis
Jos se turruttaa, nii mulle maistuu
Suden vaatteist kurkkaa lammas
Junnut on tulevaisuus
Mut tääl me kaikki purraan hammast
(Chäämbou)
Luotan vaistoihi, enkä toho Hesarii
Katon jalkoihi, ku nään leipäjonon Hesaril
Vihaa sisäl, mut en silti tartu pesariin
Vaa olin samanmielisten kaa jossai sekasin
- AZLyrics
- M
- Mikael Gabriel Lyrics
album:
"Big Steppa" (2022)
You May Also Like
Evelina - "Sydän Sulaa" Mä en usko sattumaan
Tiesin et oot tänne matkalla
Missään kohtaa maailmaa
En oo tavannu sun kaltasta
Beibi mun korvissa
Beibi sä kuulostat
Beibi sinfonialta
Beibi tiiät et saat
Beibi mut tuntemaan...
VIIVI - "Kultapieni" Mä en tajuu mitä tapahtuu
Tunnen vaan kipuu voitko ottaa multa pois sen
Miks sä yhtäkkii et mua haluu
Onks sul joku muu, onks sul joku toinen
Eihän rakkaus voi noin vaan katoo
Tuntuu et suhun on...
Pyhimys - "Jättiläinen" Mä oon vaan tää tunnetilojen tuuliviiri
Itsetuhosesti pyörin, en saa mistään kiinni
Kompastelen murusiin, pieniin ongelmiini
Mitätön, mitaton rikkinäinen riimi
En mä pyytäny et syntyisin tänne
Tyynyn...
Ollie - "Älä Riko Mua Enää" Vaikka tää kaikki muuttuu saat silti lupauksen
Jos sulta jotain puuttuu mä kyllä hommaan sen
Mutta tiiä tämä oon vielä hauras
Mut särjettiin, ihme etten oo jo haudas
Oon valmis tukemaan, sut ulkoo...
Portion Boys - "Miesflunssa" Tääl Pohjolassa kyl palella saa
On mulla jääpussit täynnä hunajaa
Se on Portion Boys
Ja HesaÄijä tääl moro
Vie roskat
- Ei pysty
Tiskaa tiskit
- Ei pysty
Siivoo vessa
Pese pyykkii
Viikkaa lakanat
-...