"Nallekarkit" lyrics
"Nallekarkit"
(feat. JVG)
Me taistellaan maailmaa vastaan
Jossa ei tasan mee nallekarkitkaan
Helpompaa ois luovuttaa
Ei mistään tuu koskaan mitään kuitenkaan
Kun on pessimisti, ei koskaan pety
Ei kurota tähtiin jos ei ylety
Jos uskaltaa kauas katsoa
On parempii aikoja kiikareissa, yee-haw
En oo jaksanu tsiigaa uutisii
Tekis mieli kaivautuu uumeniin
Tutkan alla laittaa luuri kii
Ja sanoo kaikille kuulemiin
Ei auta itkukaan
Mut kyl se helpottaa ku vähän huokasee
Tääl joutuu tippumaan ennen ku pääsee uusiks nuolasee
Taas pystyn hengittää
Ei oo helppoo muitten kengiskään
Mut henkiin jään vaik olis epis jängii tääl
Me taistellaan maailmaa vastaan
Jossa ei tasan mee nallekarkitkaan
Helpompaa ois luovuttaa
Ei mistään tuu koskaan mitään kuitenkaan
Kun on pessimisti, ei koskaan pety
Ei kurota tähtiin jos ei ylety
Jos uskaltaa kauas katsoa
On parempii aikoja kiikareissa, yee-haw
Jollain on enemmän pinkkaa, yeah
Jollain on raskaampi rinkka, yeah
Käsi pimeessä rattia
Heitin nuudelit kattilaan
Paita pedattu lattiaan
Käytin faijan takkia
Mut se ei ollu siin
Voisin sanoo: "Nähään"
Mut se ei ollu siin
Mä jään tänne tänään
Me taistellaan maailmaa vastaan
Jossa ei tasan mee nallekarkitkaan (Ei mee)
Helpompaa ois luovuttaa
Ei mistään tuu koskaan mitään kuitenkaan (Damn)
Kun on pessimisti, ei koskaan pety
Ei kurota tähtiin jos ei ylety (Hahaa)
Jos uskaltaa kauas katsoa
On parempii aikoja kiikareissa, yee-haw (Parempii)
Kiikareissa, yee-haw (Come on, let's go, let's go)
(Yee-haw, yee-haw, yee-haw, yee-haw)
Kiikareissa
- AZLyrics
- M
- Mikael Gabriel Lyrics
You May Also Like
Sanni - "Jos Mä Voisin Tuntee Mut" Sopinu oon kaikkea
Mulle vähä vaikeeta pysähtyä ja vaikka hengitellä itekseen
Vaikee olla nainenkaan kaiken tämän paineen kaa
Hyväksyy et riitän vaik en mitään tee
Otan kuvii enkä laita niitä...
Etta - "R.E.S.P.E.C.T." Yeah
Let's go
Mimmit Uberii
Drinkit coolerii
Katellaan huomen muru siihen asti kuulemiin
Tequilaa ja limee
Sit lattialle inee
Leimit istuu pöydäs kun me startataa nää bileet
Lempi muijat on kool...
VIIVI - "Ainoa Miinus" Sanot aina kuinka kaunis oon
Rauhoitat mua kun mä oon rauhaton
Teet taas aamupalaa huomenna
Sä tekisit mitä vaan mun puolesta
Ja silloin kun mä tarviin tilaa
Sanot et sun ei tarvii tulla himaan...
Vesala - "Pahanilmanlinnut" Sitku mikään ei auta, ei Popedakaan
Beibi tuun sun kämppää silloin siivoomaan
Sul on sukulaisii hengis, on ystävii
Ja mikä ikinä mä oon, ota kädestä kii
Hei, ei se mene ihan kuin sä luulet
Täällä...
Robin - "Ohikiitävää" Tuuli hiuksillaan, hiekkaa varpaissaan
Silmin hehkuvin tyttö naapurin
Öihin valkeisiin kanssas kauniit niin kesät kuljettiin
Enkä milloinkaan tullut kertomaan
Salaa iltaisin meistä haaveilin
Siitä...