"Santiago" text
"Santiago"
Du har gått i drömmar
Så länge nu
Himlar när dom gråter
För du vet inte hur
Huvet i det blå för
Livet har vart svårt här
Men jag är den enda på ditt lag
Min vän jag lämnar festen för dig
Jag har gått i drömmar
Så länge nu
Våra hjärtan ömmar, mm-mm
Jag tror vi måste vakna upp
Eller hur?
För vi går i drömmar, mm-mm
Ooh-oh
Ooh-oh
Brukade tro på kärleken förr
Tills du börja' tveka
På mig och stängde dörr'n
Jag kommer att vakna
När du kommer tillbaka
Jag är den enda på ditt lag min vän
Jag lämnar festen för dig
Jag har gått i drömmar
Så länge nu
Våra hjärtan ömmar, mm-mm
Jag tror vi måste vakna upp
Eller hur?
För vi går i drömmar, mm-mm
Ooh-oh
Ooh-oh
Ooh-oh
Ooh-oh
Santiago, du kunde tro vad fan du ville
Drack rullvagnssprit hela vägen till Chile
Du och jag trodde aldrig på oss
Men vad hände sen?
Vi lämna vita spår tvärs över Atlanten
Livet är inte svart och vitt
Håll dig på avstånd
Mitt är mitt
Men jag vill bara älska dig
Jag har gått i drömmar
Så länge nu
Våra hjärtan ömmar, mm-mm (jag vill bara älska dig)
Jag tror vi måste vakna upp
Eller hur?
För vi går i drömmar, mm-mm (jag vill bara älska dig)
Ooh-oh
Ooh-oh
Ooh-oh
Ooh-oh
Writer(s): Victor Radstrom, Nate Campany, Sandro Cavazza, Miriam Bryant
- AZLyrics
- M
- Miriam Bryant Lyrics
album:
"PS Jag Hatar Dig" (2021)
You May Also Like
estraden - "Bra För Dig" Det var ett tag sen jag följde av
Ville visa att jag mår bra
Tur att du inte är privat
För jag kollar ju varje dag
Mina vänner säger "Följ med ut"
Ja, de säger "Det behöver du"
Det kommer aldrig bli...
Molly Sandén - "Den Som E Den" Jag är väl där igen
Jag ska ut ikväll
Va flera timmar sen jag kom hem
Jag vet du menar väl
Men jag har mina skäl
Så sluta är du snäll, än sen
Om du nu måste veta
Så mår jag ganska bra
För jag har...
Darin - "En Säng Av Rosor" Glaset är halvtomt just nu
Halvfullt om du varit här
Dagarna går men vill aldrig ta slut
Önskar jag var där du är
Gatorna ekar av dig
Minnen som alltid finns där
Allting jag ser är en film om oss...
Benjamin Ingrosso - "I'll Be Fine Somehow" I can't say I'm sorry, cause I'm a little insecure
Wanted this for so long, now I'm not that sure
I never cried in front of you, and now I'm soaked in all these tears
But you can shed one drop for...
Victor Leksell - "Eld & Lågor" Jag har aldrig varit den som gråter
Jag skrattar bort det som gör ont
Men när du går så kommer känslor åter
Din silhuett i horisont
Jag skulle ge allt för att vara hos dig
Mina tårar bara brinner i...