"Aşkın Kanunu" şarkı sözleri
"Aşkın Kanunu"
Dinmez oldu gözyaşlarım
Bilmem yağmur seli midir
Gören bana diyor deli
Aşık olan deli midir
Gören bana diyor deli
Aşık olan deli midir
Aşkın kanunu olur mu bilmem
Beklerim yar gelir mi bilmem
Öldürse yolunda ölürüm yarim
O yar benim için ölür mü bilmem
Aşkın kanunu olur mu bilmem
Beklerim yar gelir mi bilmem
Öldürse yolunda ölürüm yarim
O yar benim için ölür mü bilmem
Aşka düştüm ağlıyorum
Sevgilimi arıyorum
Arıyorum,arıyorum
Onun için ölüyorum
Arıyorum,arıyorum
Onun için ölüyorum
Aşkın kanunu olur mu bilmem
Beklerim yar gelir mi bilmem
Öldürse yolunda ölürüm yarim
O yar benim için ölür mü bilmem
Aşkın kanunu olur mu bilmem
Beklerim yar gelir mi bilmem
Öldürse yolunda ölürüm yarim
O yar benim için ölür mü bilmem,ölür mü bilmem
Ölür mü bilmem,ölür mü bilmem
Writer(s): Abdullah Nail Baysu
- AZLyrics
- M
- Müslüm Gürses Lyrics
album:
"Gazla Şoför" (1979)
You May Also Like
Hande Yener - "Alt Dudak" Biz değil miydik, aşk ile yanan?
Eğer ayrılırsak ölürdük falan
Hani ne oldu bak ne hallerdeyiz
Sensiz yapamam lafı külliyen yalan
Biz değil miydik, aşk ile yanan?
Eğer ayrılırsak ölürdük falan
Hani...
Merve Özbey - "Kül" Daha çok değil üstünden seneler geçmedi ki
Yorgunum artık bu son deyip geçebildik mi
Derin bir iz bıraktı içimde taze yaran
Bir gün elbet kapanır
Kapandı yarım kalan sayfamız mümkün değil
Bu son...
Melek Mosso - "Keklik Gibi" Keklik gibi kanadımı süzmedim
Murad alıp doya doya gezmedim
Bu kara yazıyı kendimi yazmadım
Alnıma yazılmış bu kara yazı
Kader böyle imiş, ağlarım bazı
Gönül ey ey ey
Sebebim ey
Alnıma yazılmış bu...
Ahmet Kaya - "Hep Sonradan" Ne sen Leyla' sın, ne de ben Mecnun
Ne sen yorgun, ne de ben yorgun
Kederli bir akşam
İçmişiz sarhoşuz hepsi bu
Ne sen Leyla' sın, ne de ben Mecnun
Ne sen yorgun, ne de ben yorgun
Kederli bir akşam...
Sakiler - "Aklımda Hep Sen (Akustik)" Ben aklımda hep sen varsın diye gülüyorum
Alnıma yazılmış ayrılık acısı çekiyorum
Alışır da insan, ben sen diye diye ölüyorum
Haberin de yoktur, ona sarılsam da üşüyorum
Unutursam düşsün derde
Acısı...