"Lad Mig Lande" lyrics

"Lad Mig Lande"
(feat. Gilli, KESI, Kimbo & Sivas)

[Gilli:]
Fri-fri-frisk ude af køkkenet, jeg har lavet til en måned
Det var tirsdag i går, men vi' så varm', at vi skålede
På vores fjortende år, vi' så langt op', at vi så ned
Og din bitch er vores, når vi' færdige, må du få hende
Cook-cook it up, vi-vi' i Luxembourg
I rørt' det rundt, men ikk' hurtigt nok
Ind-ind-indebrændt, brændt på, nu' det nok
Siden "Fissehul" har du været pussyclat

[KESI:]
Og det' pudsigt, nu vil du gern' snak'
Hundrede tusind til mig, så jeg ka' kun sige: "Tusind tak"
Tus-tusind ubesvarede, bil, rumskib, ligner coupe fra Mars
Hun er på mig, halvt fra Thailand, halvt fra Surinam
Hvor-hvor-hvordan ku' jeg være sur på ham?
Selv min tatovør spørger, hvor jeg har de tudser fra
Uh-uh det' klart; dem, de' blødsøde og ogs' super sart'
Har prøvet at brødføde mig og hel' mit fucking crew fra start

[Noah Carter:]
Ahh, jeg' helt flyvende, ka' jeg lande, ka' jeg lande?
Mens holdet, der snakkede på mit navn, trak i land
Få de skejs til at triple double, de' firedoblet
De' flyvende efter et år, hvordan mon vi så har det?
Prøver løft' de skejs op; kast dem, så det regn'
Ved ikk', hva' jeg fejler, men brugt' det på designer
Få de skejs til at triple double, de' firedoblet
De' flyvende efter et år, hvordan mon vi så har det?

Der' budget til push og rom
Brormand, ikk' pust dig op, ay
Hun ka' li' Maron, jeg har hende i min hule hånd, ay
Ind og ud af byer, tog et fly til Amsterdam
Hel' dit hold er rotter, I burd' flyt' til Rotterdam
Jeg' helt lam, helt lam, helt lam
Glem at snak' om stemning, hvis vi' varm', er vi i gang
Jeg elsker, når de snakker på mit navn
Hver eneste gang, de ser mig, så får de det stramt

[Kimbo:]
Vi, vi kommer, vi' flyvende
Jeg' stadig med de samm', siden vi trådt' ind i 20'erne
Jeg' stadig med de samm', siden vi var midt i 10'erne
De-de siger, de' ønsk' os hundred, men ingen af dem mener det
Bare tænk over tingene, og hva' du vil tage dig af
Tro mig, jeg lagde en plan, for jeg stressede både nat og dag
Folket, de tripper; min tele' bipper som kassedame
De prøver dræb' min vibe, ja, det føles som attentat (Mmh)

[Noah Carter:]
Ahh, jeg' helt flyvende, ka' jeg lande, ka' jeg lande?
Mens holdet, der snakkede på mit navn, trak i land
Få de skejs til at triple double, de' firedoblet
De' flyvende efter et år, hvordan mon vi så har det?
Prøver løft' de skejs op; kast dem, så det regn'
Ved ikk', hva' jeg fejler, men brugt' det på designer
Få de skejs til at triple double, de' firedoblet
De' flyvende efter et år, hvordan mon vi så har det?

[Sivas:]
Det' København, mmh-hmm (Yeah)
Kun fået varmen, mmh-hmm (Yeah)
Vi' connaisseurerne her (Yeah)
Ikk' bland sammen, mmh-hmm (Yeah)
Hun er introvert; med mig hun åbner op, mmh-hmm (Yeah)
Jeg puttede det ind' i gryden og mixede dopen op, mmh-hmm
(Yeah) Du ved, Siv' er Masterchef (Velbekomme, og det var så lidt)
Hyæner, de tager resterne
Sjakaler, de bli'r aldrig mæt'
De prøver lave en inception
Jeg' designer; drømm', jeg' arkitekt
Huh, yeah
Lukker dem ned som Barsebäck
UFC, det' martial arts, jeg presser dem som Makhachev
Labels plejede at flet' fingre med mig, nu jeg streamer lidt
Nu de snakker røde tal, hold din mund og skriv en check
Æh

[Noah Carter:]
Ahh, jeg' helt flyvende, ka' jeg lande, ka' jeg lande?
Mens holdet, der snakkede på mit navn, trak i land
Få de skejs til at triple double, de' firedoblet
De' flyvende efter et år, hvordan mon vi så har det?
Prøver løft' de skejs op; kast dem, så det regn'
Ved ikk', hva' jeg fejler, men brugt' det på designer
Få de skejs til at triple double, de' firedoblet
De' flyvende efter et år, hvordan mon vi så har det?


You May Also Like
Tobias Rahim - "VI 1" Vi to, vi to, vi to, vi én (Én) Deres problem, det' deres problem For vi to, vi to, vi to, vi én (Én) Deres problem, det' deres problem, yeah gjort vi nekrofile Vores kærlighed gi'r dem ondt i livet...
Suspekt - "100% Jesus" (Det, vi har brug for, det er en mand, der kan ruske op i folket Manden med profet-rusten) (Hmm, han er bindegal Når han går rundt og tror, han er Jesus) Helle-pigen hun ryger smøger Helle-pigen hun...
Gobs - "Never Lose" (I don't get why you love me) (After what we been through) (So pull me close, when you should've shoved me) (Like your love is something I'll never lose) Med dig, det' en helt anden plan, men det'...
TopGunn - "Hyg Hver Dag" Ay, de er chokered' Over det, vi gør til daglig Så vi hygger lidt mere København sover aldrig, yeah Ay, det her det' hver dag, det' hver dag Vi vil bar' dryp' hver dag Vi vil leve livet hver dag Vi...
Carmon - "KOMPLICERET" Baby, mit liv det kompliceret Og har en kanon gemt i kvarteret Der stress op til halsen, men jeg ser dig Svært at forstå, men du fortjener mere Baby, mit liv det kompliceret Og har en kanon gemt i...