"Harp Ve Sulh" şarkı sözleri
"Harp Ve Sulh"
Bir tarafta bombalar
Bir tarafta çocuklar
Şaşıran, ağlayan çocuklar
Yangınların ardından
Titreşen ihtiyarlar
Enkazların altından
Seslenen insancıklar
Bir tarafta tüfekler
Bir tarafta çiçekler
Ezilen, çürüyen çiçekler
Acı çeken insanlar
Açlıktan kıvrananlar
Gözü yaşlı analar
Vedalaşan aşıklar
Ayırmayın bizi, şu ellerimizi
Umut verin bize, şu kalplerimize
Güzelliğe hasret o gözlerimize
Cehennem harbini göstermeyin gene
Bombalar düşmesin gül bahçelerine
Nefreti sokmayın insan sevgimize, içimize
Şu tarafta insanlar
Bu tarafta insanlar
Her iki tarafta da insanlar
Kollarında ölüler
Kollarında bebekler
Kimler için savaşır
Birbirini sevenler
Ayırmayın bizi, şu ellerimizi
Umut verin bize, şu kalplerimize
Güzelliğe hasret o gözlerimize
Cehennem harbini göstermeyin gene
Bombalar düşmesin gül bahçelerine
Nefreti sokmayın insan sevgimize, içimize
Haydi insanlar sarılın birbirinize
Haydi insanlar kin tutmayın birbirinize
Haydi insanlar sarılın birbirinize
Haydi insanlar kin tutmayın birbirinize
Haydi insanlar sarılın birbirinize
Haydi insanlar kin tutmayın birbirinize
Haydi insanlar sarılın birbirinize
Haydi insanlar kin tutmayın birbirinize
- AZLyrics
- N
- Nükhet Duru Lyrics
album:
"Melankoli" (1978)
You May Also Like
Model - "Yalnızlık Senfonisi" Anladım sonu yok yalnızlığın
Her gün çoğalacak
Her zaman böyle miydi bilmiyorum
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak
Alışır her insan, alışır zamanla
Kırılıp incinmeye
Çünkü olağan yıkılıp, yıkılıp...
Nil Karaibrahimgil - "Resmen Âşığım" Sanki o putmuş gibi
Hayat sırf buymuş gibi
Hem aç hem tokmuş gibi
Hem var hem yokmuş gibi
Ben ona resmen aşığım
Onu benden almasınlar
Bize bulaşmasınlar
Arayıp sormasınlar
Kıskandırıp durmasınlar...
Mustafa Sandal - "Suc Bende" Dur dur bir dakika, dinle
Ufak ufak benimle paylaş bu anı kaybetme
Belki de yanlışım zaman zaman
Belki de hasretim o sevgine
Belki de doğruyum zaman zaman
Öylesi yalnızım ben her gece
Ama suç...
Pinhani - "İyi Böyle" Beni arama, iyi böyle
Beni tanıma, iyi böyle
Seni her gördüğümde içim coştu
Ama çok sevmişim ki, anca geçti
Seni dinledim, iyi böyle
Bana göre de iyi böyle
Değişen büyük bir şey yok aslında
Bunu sen...
Emre Aydın - "Beni Biraz Böyle Hatırla" Dağılmış eşyalar dört bir yana
Sessizliğimiz uykusuzluktan değil
Toplasan iki kişi eder miyiz hala
Beni biraz böyle hatırla
Biliyorum bir kaç kere açılmaz hiçbir bavul
Biliyorum çalışmaz saatler...